مهم‌ترین راز پولسازی در خانه بدون سرمایه!

مهم‌ترین راز پولسازی در خانه بدون سرمایه!

فرض کنید که شما یک فرد ثروتمند هستید که میلیاردها تومان پول دارید و کارتان را از نقطه صفر و در خانه شروع کرده اید. اگر از شما مصاحبه ای تهیه کنند و بپرسند که مهم ترین راز پولسازی شما در خانه بدون سرمایه چه بوده است شما در پاسخ این سوال چه جوابی خواهید داد؟

 

آیا اصلا می دانید مهم ترین رازی پولسازی که اکثر ثروتمندان با آن توانستند موفق شوند چیست؟

 

داستان معروفی وجود دارد که می گوید یک روز فردی ماشینی را کاملاً شست و وقتی به پلاک ماشین رسید حالش بد شد، و وقتی ماشین بعدی را خواست بشورد، ابتدا از پلاک شروع کرد.

 

پولسازی در خانه بدون سرمایه

وقتی علت این کار را از او پرسیدند او در پاسخ گفت که وقتی ماشین اول را شستم زمانی که به پلاک آن رسیدم فهمیدم ماشین خودم نبوده و به همین دلیل شستن ماشین کناری را از پلاک آن شروع کردم.

 

علم خودشناسی نیز بسیار بر روی این موضوع تاکید دارد که قبل از وارد شدن به کاری ابتدا خودت را بشناس و سپس فرآیند پولسازی در کسب و کارت را آغاز کن.

بسیاری از افراد اصلاً هیچ شناختی نسبت به خود ندارند و با وجود این، مدام در حال تلاش برای کسب درآمد یا غر زدن به دلیل عدم نتیجه گرفتن برای کسب درآمد هستند.

 

 

فرقی نمی کند اکنون در چه شرایطی هستید مهم این است که اکنون با مهم ترین راز پولسازی آشنا شده اید و آن راز چیزی نیست جز اینکه ابتدا از خودشناسی شروع کنید. به همین دلیل این بار می‌خواهم تمرینی را به شما بدهم تا هم شناخت بیشتری نسبت به شرایط خود پیدا کنید و هم اینکه با ارسال آن برای من فرصت آشنایی با همدیگر را داشته باشیم.

همین الا قلم و کاغذی برداشته و مواردی را که از شما می‌خواهم را یادداشت کنید.

 

لطفاً اگر هنوز قلم و کاغذ را بر نداشته‌اید ادامه این متن را مطالعه نکنید. چون اگر هدف شما پولسازی است باید سعی کنید ابتدا روی خودتان کار کنید و تبدیل به یک فرد عملگرا شوید. شما همانند یک الماسی هستید که باید ابتدا خودتان را پیدا کنید و سپس حسابی آن را تمیز کنید و بعد در ویترین بهترین و لوکس ترین جواهر فروشی ها قرار بگیرید. در این صورت است که می توانید حتی بدون سرمایه پولسازی کنید به دلیل اینکه گنج درون خود و مهم ترین سرمایه زندگی که خودتان هستید را پیدا کرده اید و اکنون می توانید از قابلیت های آن استفاده کنید. پس با این وجود وقت آن است  که به دو سوال زیر پاسخ دهید:

۱-بنویسید که چرا آن قدر که دلتان می‌خواهد پول ندارید؟

داستان خودتان را بنویسید. فرض کنید که به 10 سال قبل برگشته اید و می خواهید همین الان پولسازی را از خانه و بدون سرمایه شروع کنید. بنویسید برای شروع پولسازی در خانه و بدون سرمایه چه ایده هایی دارید؟ چه کارهایی می خواهید انجام دهید؟ آیا فکر می کنید با انجام چنین ایده هایی می توانید در خانه و بدون سرمایه آنقدر پولسازی کنید تا به تمام رویاهای خودتان برسید؟

۲- حال صادقانه بنویسید که نقش شما در بی‌پولی یا کم پولی خودتان چه بوده است؟

سعی کنید در این مورد با خودتان بسیار رو راست باشید و بجای اینکه تمامی بی پولی خودتان را به گردن مردم و دولت و شرایط اقتصادی بیاندازید، ببینید که خودتان چه کاری می توانستید انجام دهید که نداده اید و همین عامل سبب بی پولی شما شده است.

۳-بنویسید که الان چه کارهایی می‌توانید انجام دهید تا اوضاع خوب شود؟

اطمینان دارم با انجام دادن این تمرین به شناخت بسیار بالایی نسبت به خود برای شروع پولسازی خواهید رسید. در صورت تمایل خوشحال می شوم که نوشته‌هایتان را برای من نیز ارسال بفرمایید.

 

اگر  برای پولسازی به مطالب بسیار حرفه‌ای تری نیاز دارید می‌توانید در محصول حرفه ای ((چگونه 10 هزار تومن را به یک میلیارد تبدیل کنیم؟)) تمام نکات و تمرین های این آموزش حرفه ای شما را برای رسیدن به درآمد های میلیونی تضمین شده آماده می کند و حتی باعث می شود میزان درآمد خودتان را افزایش دهید. برای مشاهده توضیحات همین الان روی عکس یا دکمه زیر آن کلیک کنید.

 

چگونه ۱۰ هزار تومان را به یک میلیارد تبدیل کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد