۳ تمرین پولساز برای افراد جویای ثروت

۳ تمرین پولساز برای افراد جویای ثروت

شخصی به نام آقای سعیدی مدتی است که از شغل خودش رضایت بالایی ندارد و دلش می‌خواهد که کسب‌وکار با درآمد بالایی داشته باشد اما آقای سعیدی هیچ فکر و ایده‌ای در این خصوص این هدف در ذهن ندارد.

آقای سعیدی می‌گوید: درآمد کاری که الان به آن مشغولم، چیزی نیست که جوابگوی اهداف من باشد، دلم می‌خواهد کسب و کاری را راه بیندازم که بتوانم پیشرفت روزبه‌روز آن را ببینم. هرچند حداقل سرمایه‌ی راه‌اندازی یک بیزینس را دارم اما نمی‌توانم ایده یابی کنم و یا ایده مناسب را انتخاب کنم.

وب سایت مدیرپولساز در این مقاله به سه تمرین پولساز اشاره می‌کند که می‌تواند منجر به پیداکرده ایده‌های ناب و فرصت‌های بکر پولسازی برای آقای سعیدی و همچنین شروع کسب‌وکار او باشد.

تمرین یک: لیستی از تمامی امکانات خود بنویسید.

شما برای اینکه بتوانید پول بسازید در ابتدای باید دید خودتان را نسبت به خودتان و محیط اطرافتان به طور کامل شفاف و واضح کنید، بنابراین در اولین گام باید غبار شیشه‌ی نگاهتان را پاک‌کرده و سپس خوب به اطرافتان نگاه کنید؛ بنابراین در تمرین اول برای اینکه بتوانید دید خودتان را گسترش دهید و فرصت‌های اطرافتان را ببینید، پیشنهاد می‌شود که یک دفترچه خوب و زیبا تهیه کنید و هر امکاناتی که در اطرافتان وجود دارد را در داخل آن یادداشت کنید. این امکانات می‌توانند شامل هر چیزی باشند که شما آن‌ها را دارید از جمله ماشین، خودکار، پرینتر، ظرف، موبایل، کامپیوتر، سر رسید، یخچال، انباری و غیره.

تمرین دو: لیستی از ۵۰ کالا و خدمات شهر خودتان تهیه کنید.

اگر یادتان باشد در مقاله قبل با عنوان چگونه باده هزار تومان پول پارو کنیم نوشتم که شما برای اینکه پولدار شوید در ابتدا باید پولساز شوید و شرط پولساز شدن این است که از مبالغ کم شروع کنید. در واقع شما در تمرین دوم باید سری به بازارهای شهر خودتان بزنید و در دفترچه‌ای که تهیه‌کرده‌اید لیستی از پنجاه کالا و خدماتی که می‌توانید آن‌ها را با مبالغ بسیار کم خریداری کرده و به دیگران عرضه کنید تهیه نمایید. این کالا و خدمات شامل هر چیزی می‌توانند باشند. برایان پوستل‌ویت می‌گوید: روزی که به بازار گوش ندهید همان روزی است که بازار هم به شما گوش نمی‌دهد.

 در واقع شما با انجام این تمرین لیستی از تمام فرصت‌های کوچک و بزرگ پولسازی که در شهرتان وجود داشته است دارید اما شاید تا به حال به آن‌ها توجه نکرده بودید؛ بنابراین می‌توانید همانند گنجی از آن برای سرمایه‌گذاری و شروع کسب‌وکار اولیه خود استفاده کنید.

تمرین سوم: سه ایده اصلی و پولساز خودتان را بنویسید.

اگر تمرینات اول و دوم را به خوبی انجام داده‌اید و لیستی کامل از امکانات و ۵۰ کالا و خدمات شهرتان تهیه‌کرده‌اید حالا وقتش است که با توجه به دو تمرین قبلی سراغ پیدا کردن سه ایده ناب و پول ساز متناسب با شرایط و امکانات خودتان بروید و سه ایده‌ی اصلی که می‌توانید با آن‌ها به راحت‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن پول بسازید را بیرون بکشید و بر روی کاغذ بنویسید.

 به عنوان مثال در یکی از دوره‌های قبلی دو برابر کردن پول یکی از شرکت‌کنندگان در لیست امکانات خودش دوستان و اطرافیان اش را یادداشت کرد و بعد از مراجعه به بازار لیستی از ۵۰ کالا را نوشت. او بعد از بررسی امکانات و کالاها یکی از سه ایده اصلی خود را خرید جوراب و فروش آن در یک گروه تلگرامی انتخاب کرد؛ که اجرای سریع این ایده منجر به کسب سود ۱۰۰ درصدی در همان روز اول دوره دو برابر کردن پول برای ایشان شد.

 

 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دنبال پولدار شدن و راه‌اندازی یک کسب‌وکار می‌گردید اما در حال حاضر هیچ ایده‌ای برای شروع ندارید پیشنهاد د می‌کنم که سه تمرین بالا را بسیار جدی بگیرید و حتماً طی یک هفته آن‌ها را با پشتکار زیاد انجام دهید و مطمئن باشید که از زمان شروع تمرین‌ها ایده‌ها و فرصت‌های پولساز بسیار زیادی را مشاهده خواهید کرد که هر یک از آن‌ها می‌توانند شروعی برای ساختن امپراتوری کسب و کارتان باشد. همچنین برای یادگیری مطالب بیشتر پیشنهاد می شود حتما از محصول ((چگونه 10 هزار تومن را به یک میلیارد تبدیل کنیم؟ )) نیز استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه محصول همین الان بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 

 

 

چگونه ۱۰ هزار تومان را به یک میلیارد تبدیل کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

مینی دوره رایگان راز پولسازی از ایتا😍
وارد بشید!
close-image
به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد