با بزرگترین مانع کسب درآمد از ایتا آشنا بشید

شاید شما جزو اون دسته از افرادی باشید که به کسب درآمد از ایتا  علاقه دارید اما هنوز هیچ اقدامی برای شروع کسب درآمد از ایتا نکردید! و شاید بارها این جمله رو شنیدید که فضای آنلاین یه فضای عالی برای کسب درآمده! اما چرا شما و خیلی ها تا به حال هیچ پولی از ایتا بدست نیاوردید؟

در این قسمت از مدیرپولساز به سراغ یکی از بزرگترین موانع کسب درآمد از ایتا می ریم. اگر شما هم هنوز فعالیتتون رو در ایتا شروع نکردید یا حس می کنید مانعی سد راه شما هست، تا پایان این ماجرا همراه ما باشید.

بزرگترین مانع پیشرفت ما برای کسب درآمد از ایتا چیه؟

خیلی از ماها یه سری ترس ها داریم که این ترس ها بزرگترین مانع پیشرفت ما هستن؛ مثلا ما می ترسیم تبلیغات کنیم، یا می ترسیم بیایم جلو دوربین، یا مثلا می ترسیم محتوا تولید کنیم و تو کانالمون منتشر کنیم.

انگار همش یه مشت ترس از جنس قضاوت خفت مارو چسبیده و ولمون نمیکنه و با خودمون می گیم اگر دیگران مارو مسخره کنند چی؟ اگر کسی ازم نخره چی؟ اگر شکست بخورم چی؟ اگر بابت تبلیغات پولم از دست بره چی؟ و همین ترس ها ذهن مارو قفل می کنه و اجازه نمیده ما به سمت موفقیت حرکت کنیم.

نتیجه جالب یه تحقیق  درباره ترس ها

چند وقت پیش یه تحقیق جالب راجع به ترس می خوندم؛ نوشته بود یه سری روانشناس براساس آمار به این نتیجه رسیدن که ۷۵ الی ۸۵ درصد ترس های انسان توهمی بیش نیست!

بزرگترین مانع کسب درآمد از ایتا

یعنی یه بادکنک پر از هوارو تصور کنید؛ خیلی از ترس ها مثل بادکنکه و به محض اینکه یه سوزنی بهش بخوره باعث میشه اون توهم از بین بره و اون حباب توخالی نابود بشه.

بزرگترین مانع کسب درآمد از ایتا

اما تکلیف مابقی درصدها چی شد؟ روانشناس ها به این نتیجه رسیدن حدود ۱۲ یا ۱۳درصد از مابقی ترس ها قابل پیش بینیه یعنی شما می تونید یه اقدامی رو انجام بدید که اون ترس دیگه براتون رخ نده و جالب اینه که شما حق دارید فقط از بابت دو الی سه درصد از انجام کاری بترسید.

بترس و حرکت کن

اما بزارید یه مثال جالب براتون بزنم؛ امیدوارم با این مثال بتونم مفهوم غلبه بر ترس رو بهتر براتون توضیح بدم. فرض کنید شما یه ماشین دارید و داخل اون ماشین نشستید و روبه روتون یک جاده ی کاملا تاریک وجود داره.

بزرگترین مانع کسب درآمد از ایتا

شما می خواید با ماشین به سمت جاده حرکت کنید اما تاریکی جاده یه همچین ترسی رو تو دلتون میندازه که اگر من به سمت اون جاده تاریک حرکت کنم چه اتفاقی ممکنه برام بیفته؟ ممکنه وسط جاده دره باشه یا ممکنه خیلی از خطرات دیگه تو دل جاده وجود داشته باشه که به من و ماشین آسیب بزنه.

همین طور که مدام به ترس هاتون فکر می کنید چه اتفاقی براتون میفته؟ احتمالا تصمیم می گیرید که ماشین رو از ترس تون حرکت ندید و همون جا ساکن بمونید.

یعنی در چنین حالتی اگر چراغ های ماشین رو روشن کنید فقط می تونید ۱۰ متر از جاده رو ببینید. درسته؟ و مابقی جاده باز تاریکی محضه.

اما اگر بر ترس تون غلبه کنید و به ماشین استارت بزنید و شروع به حرکت کنید اونوقت نور ماشین جاده رو به فاصله ده متر ده متر براتون روشن می کنه و شما می تونید به کل جاده اجهاف کامل داشته باشید و مسیرو کامل ببینید.

و کم کم وقتی حرکت می کنید چشم باز می کنید می بینید که ده ها و شاید صدها کیلومتر رو طی کردید و دقیقا نور اون ماشین باعث شده که اون فضای تاریک و سهمناک جاده شکسته بشه و شما با آگاهی بیشتری توی دل این جاده حرکت کنید.

میخوام چی بهتون بگم؟ میخوام بهتون بگم دوستان تا زمانی که شما برای کسب درآمد از ایتا اقدام نکنید؛ ترس های درون ذهنتون شمارو جایی که هستید ثابت نگه میداره ولی به محض اینکه حرکت کنید و یه اقدام کوچیکی انجام بدید دقیقا مثل نور اون ماشین فضا برای شما روشن میشه و شما جاده رو می بینید و وقتی چشم باز کنید می بینید کلی درآمد ایجاد کردید، کلی مخاطب به دست آوردید کلی اتفاق های خوب براتون افتاد و دیگه خبری از اون ترس ها نیست!

یه تمرین ساده اما به شدت تاثیرگذار

یه تمرین دارم براتون؛ اون تمرین اینه که همین الان برید تموم ترس هایی که مانع شما برای کسب درآمد از ایتا میشه رو بنویسید. مثلا من می ترسم تبلیغات کنم؛ من می ترسم در یه دوره آموزشی ثبت نام کنم یا اینکه من می ترسم حتی از خودم ویدیو بگیرم بزارم توی کانالم؛ یا مثلا من میترسم صدای خودمو ضبط کنم و داخل کانالم قرار بدم.

همه ی این ترس هارو بنویسید چون این ها دقیقا مثل جاده تاریکن. حالا با خودتون بگید که من چیکار می تونم بکنم تا یه قدم کوچیک در راستای ترس هام بردارم؟

خلاصه ای از آنچه با هم در مورد ترس از کسب درآمد از ایتا گفتیم:

  • گفتیم خیلیا از ایتا درآمدی ندارن چون یه مانع بزرگ به نام ترس؛ جلوی راهشونه!
  • ‏ گفتیم 85 درصد از ترس ها توهمی بیش نیستن. اون حباب تو خالی رو یادتونه؟ پس وقتی حرکت می کنید اولین گامو برمی دارید می بینید که اقدامات شما مثل سوزنی به داخل حباب ترس ها فرو میرن و باعث نابود شدن ترس ها می شن.پس به محض اینکه ترس هاتونو بنویسید بهشون آگاه می شید و وقتی که اقدامی در راستای اون ها انجام می دید می بینید که بسیاری از اون ترس ها دیگه وجود ندارد.
  • گفتیم ما باید مثل اون نور چراغ ماشین، جاده رو روشن کنیم پس زمانی که فقط نور روشن کنید و ثابت وایستید هیچ اتفاقی نمیفته؛ اما به محض اینکه حرکت کنید می بینید که ترس ها کم کم ناپدید میشن.

راستی بزرگترین ترس شما برای کسب درآمد از ایتا چیه؟

ما دقیقا به همین دلیل دوره ایتامارکتینگ رو براتون آماده کردیم تا هیچ ترسی در قلبتون باقی نمونه و با نور دانش و با آگاهی کامل در جاده کسب درآمد از ایتا تخت گاز برید! می تونید با کلیک روی دکمه زیر، سری به این دوره بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مینی دوره رایگان راز پولسازی از ایتا😍
وارد بشید!
close-image
به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد