چگونه کانالی در ایتا بزنید که ماهیانه 30 میلیون درآمد از آن کسب کنید؟

کسب درآمد از ایتا

چرا باید از ایتا درآمد کسب کنیم؟

این روزها با توجه به آمارها و بازخوردها، استقبال مردم و صاحبین کسب و کار روز به روز داره از پیام رسان ایتا به دلیل نبود محدودیت فیلترینگ، حمایت دولت، و همچنین شباهت زیادش به تلگرام، بیشتر و بیشتر میشه!

با این شرایط ایتا یه بستر فوق العاده برای کسب درآمده که شما با فعالیت در این پلتفرم می تونید به راحتی محصولات و خدماتتون رو داخلش بازاریابی کنید و درآمدتون رو افزایش بدید.

شما می تونید فقط با ساختن یه کانال در ایتا و همچنین رعایت نکاتی که در ادمه این مقاله به اون اشاره میشه به درآمدهای بالا برسید. برای کسب درآمد از ایتا فقط کافیه گام به گام نکاتی که در این مقاله اشاره میشه رو مو به مو اجرا کنید. 

کسب درآمد از ایتا

گام صفر: چرا باید از پیام رسان ایتا برای کسب و کارمون استفاده کنیم؟

دلیل اول: حضور بیش از 20 میلیون مخاطب ایرانی

بعد از فیلترینگ اینستاگرام حضور خیلی از ایرانی ها در ایتا پررنگ تر شده و روز به روز داره به تعداد افرادی که به فکر کسب درآمد از ایتا هستن افزوده میشه

دلیل دوم: جلب راحت تر اعتماد مخاطب ها

سرورهای ایتا در ایرانه و هرکسی که کانال داره نمیتونه مثل تلگرام و اینستاگرام کلاهبرداری کنه؛ چون به راحتی توسط پشتیبانی ایتا قابل ردیابی و پیگیره. بنابراین مخاطب ها با خیال راحت تری از کانال ها خرید میکنن

دلیل سوم: رقابت بسیار پایین تر

خیلی از افراد هنوز نحوه مدیریت کانال، تولید محتوا و غیره رو به خوبی بلد نیستن و رقابت تو ایتا به نسبت رقابت با افرادی که تو اینستاگرام هستن خیلی آسونتره

دلیل چهارم: فضای کاربری ساده تر

محیط ایتا کاملا شبیه تلگرامه، و چون اکثر مردم با تلگرام کار کردن به راحتی هم میتونن با ایتا کار کنن

کسب درآمد از ایتا

گام اول: ساخت کانال در ایتا

با این توضیحات میریم که ساخت کانال در ایتا و استاندارد کردن اون رو گام به گام با هم شروع کنید. بنابراین بعد از نصب برنامه ایتا ابتدا برنامه رو اجرا کرده و روی آیکون سه خط افقی که در بالا سمت چپ قرار دارد کلیک کنید تا منوی کاربری برای شما باز بشه.

ساخت کانال در ایتا

در این منو گزینه New Channel راو انتخاب کنید.

اکنون باید یک نام برای کانال خودتون انتخاب کنید. همچنین با توجه به توصیحاتی که در قسمت قبل به شما داده شد، می توانید برای کانال خود عکس یا یکسری توضیحات قرار بدید که در ادامه این مقاله نکات لازم جهت انتخاب صحیح نام و عکس رو خدمتتون توضیح میدم. در ادامه روی آیکون تیک مانند که در بالا سمت راست قرار دارد کلیک کنید.

قسمت تنظیم کردن لینک نیز به همان صورت هست که در قسمت قبل برای شما توضیح داده شد. در آخر پس از تنظیم کردن اون، روی آیکون تیک مانند کلیک کنید.

ساخت کانال در ایتا

در قسمت بعدی نیز باید افرادی رو مشخص کنید تا در کانال شما عضو شوند. پس از انجام دادن این کار، کانال برای شما ساخته میشه.

ساخت کانال در ایتا

گام دوم: چجوری یک کانال حرفه ای و استاندارد در ایتا داشته باشیم؟

برای داشتن یک کانال حرفه ای و استاندارد در ایتا باید ۴ مورد بالارو👆 با وسواس زیاد انتخاب کنید

1⃣انتخاب نام کانال (برند)

2⃣تصویر کانال

3⃣انتخاب ID کانال

4⃣نوشتن توضیحات خوب برای کانال

کسب درآمداز ایتا

گام سوم: انتخاب نام کانال (برند)

 نام کانالتون (برند) باید واضح، کوتاه و حتما فارسی باشه. مثلا در تصویر زیر «عسل» رو بخاطر هوشمندیش توی انتخاب اسم تحسین میکنم. هم مرتبطه، هم راحت نوشته میشه و تو ذهن میمونه و اگر شما کلمه “عسل” رو جستجو کنی این کانال رو تو نتایج میبینی… ❌ اما «Ala designe» اشتباست. چون “انگلیسی” نوشته شده خونده نمیشه و هم تو جستجو ایتا نمایش داده نمیشه.

انتخاب نام کانال در ایتا

و اگر میخواید نام برندتون رو به صورت فارسی + انگلیسی در کانالتون بنویسید حتما از نمونه زیر الگو بگیرید. یعنی متن فارسی رو با استفاده ” | ” که در کیبورد موبایلتون هست از انگلیسی جدا کنید.

انتخاب نام کانال در ایتا

ویدیو آموزش انتخاب نام کانال

گام چهارم: انتخاب تصویر کانال
۴ نکته طلایی که در انتخاب تصویر کانال باید به اونها دقت کنید:
1⃣از تصاویر دانلودی و آماده استفاده نکنید. چون ممکنه یه نفر دیگه هم همون تصویرو دانلود کنه و روی کانالش بذاره
2⃣یه تصویر منحصر به فرد برای کانالتون انتخاب کنید. پیشنهاد میشه که یا از عکس خودتون برای تصویر کانال استفاده کنید یا به یه طراح بسپارید که یه عکس خوب براتون طراحی کنه. این کارو به چشم سرمایه گذاری ببینید.
3⃣از نام برند در تصویر استفاده کنید. اگر تصمیم دارید که تصویر لوگو رو روی کانالتون قرار بدید پیشنهاد میشه اسم برندتون رو هم توی تصویر بذارید.
4⃣ترجیحا از دایره حاشیه ای دوره تصویر استفاده کنید. یه دایره دور تصویر باعث جلب توجه بیشتری میشه؛ که نمونه هاش رو براتون در آینده توی کانال میذارم.
نمونه های ناموفق تصویر کانال
نمونه های ناموفق تصویر کانال
❓آیا شما هم این اشتباهات رو👆 مرتکب شدید؟
❌تصاویر دانلودی آماده
❌متن ناخوانا
❌تصاویر سیاه و سفید
❌تصاویر نا‌مفهوم
نمونه های نسبتا موفق تصویر کانال
❓ آیا شما هم این نکات رو👆 در انتخاب تصویر کانال تون رعایت کردید؟
✅تصاویر منحصر به فرد
✅متن خوانا و واضح
✅طراحی شده توسط متخصص
✅تصاویر از چهره شخصی خودتون
ویدیو آموزش انتخاب تصویر کانال
گام پنجم: انتخاب آیدی ID کانال
به تصویر بالا زیر نگاه کنید. روی کاغذ نوشته پرسیدن آدرس ۵۰۰تومن😂✋ آدرس یا ID کانال خیلیاتون اینجوریه، یعنی انقدر پیچیده و سخته🤨 که دیگران رغبت نمیکنند کانالتون رو به کسی معرفی کنن. لطفا در انتخاب ID یا اسم کانالتون خیلی دقت کنید که ساده و سر_راست باشه
۴ نکته طلایی در انتخاب ID یا نام کاربری کانال
1⃣ ساده و کوتاه باشه
2⃣قابل حفظ کردن باشه
3⃣معنا دار باشه
4⃣ ترجیحا از _ استفاده نشه
چه ID برای کانالمون انتخاب کنیم؟
چه ID برای کانالمون انتخاب کنیم؟
بچه ها ID کانالتون باید ساده، کوتاه و حتما قابل فهم باشه. ✅مثلا در تصویر بالا👆«Poshakfatemi» رو بخاطر هوشمندیش توی انتخاب اسم تحسین میکنم. هم مرتبطه، هم تو ذهن میمونه 👌 و هم خیلی راحت میتونی ID این کانال رو به دیگران معرفی کنی ❌ اما «rwshnk» اشتباست. چون نامفهوم و پیچیده است و به راحتی نمیشه به دیگران معرفیش کرد.
ویدیو آموزش گام به گام انتخاب ID کانال
گام ششم: نوشتن توضیحات خوب برای کانال
انتخاب توضیحات خوب برای کانال ایتا
۵ مورد بسیار مهمی که باید در توضیحات کانالتون قرار بدید!
1⃣توضیح خلاصه ای از فعالیتتون
2⃣درج لینک وبسایتتون
3⃣لینک پیج اینستاگرام یا ID کانال مرتبط
4⃣درج نام و ID ادمین
5⃣درج لینک مهم از کانالتون
💡 آیا شما مرتکب این اشتباهات وحشتناک میشید؟
نوشتن توضیحات کانال ایتا
در تصویر بالا👆 توضیحات کانال دو عدد از شمارو قرار دادم که متاسفانه خوب نبود! مثلا هر دو کانال بالا بایدحداقل یه ID ارتباط با خودشون رو در توضیحات قرار میدادن که ندادن البته جای نگرانی نیست چون در پست های بعدی دقیقا بهتون میگم که در بخش توضیحات کانالتون چی باید بنویسید ✍و چه نکاتی رو باید رعایت کنید تا کانالتون عالی بشه🙂.
💡نمونه های موفق توضیحات کانال
توضیحات کانال ایتا
توی توضیحات کانال باید چیزایی بنویسی ✍که کاربرهای جدید که میان جواب سوالشون رو بگیرن. مثلا: 🔹توی این کانال چی میبینم؟ 🔸توی این کانال چی یاد میگیرم؟ 🔹این کانال چه خدماتی داره؟ 🔹چرا باید این کانال رو دنبال کنم؟ اگر جواب این سوال هارو بتونی توی توضیحات کانالت پیاده کنی ینی راه رو درست میری ❓ آیا شما هم این نکات رو👆 در نوشتن توضیحات کانال تون رعایت می کنید؟
ویدیو آموزش گام به گام نوشتن توضیحات کانال

گام هفتم: انتخاب یک ایده ناب و پولساز

خب امیدوارم تا اینجا گام به گام مراحل رو اجرا کرده باشید و یک کانال حرفه ای و استاندارد در ایتا برای خودتون ساخته باشید. اما برای کسب درآمد از ایتا نیاز هست که با یک ایده ناب و پولساز کارتون رو شروع کنید. ایده ای که هم بتونه به مخاطب ها در جهت رفع نیازشون کمک کنه و هم بتونه شمارو به درآمدهای بالا برسونه! و سوال اصلی اینه که چه ایده ای می تونه به سرعت شمارو به نتیجه برسونه؟

خبر خوب اینه که ما در تیم مدیرپولساز 45 ایده ناب و پولسازی که می تونه در انتخاب محصول یا خدمتی پر فروش به شما کمک کنه رو در قالب یک کتاب الکترونیکی براتون آماده کردیم تا شما به راحتی و بدون تلف شدن زمانتون بتونید خیلی سریع با انتخاب یک ایده خوب کارتون رو در ایتا شروع کنید.

بنابراین بهتون پیشنهاد می کنم اگر تصمیم تون برای کسب درآمد از ایتا جدی هست همین الان روی تصویر زیر کلیک کنید و با تهیه کتاب ارزشمند 45 ایده ناب برای فروش و کسب درآمد از فضای مجازی، یک گام بلند در مسیر موفقیت خودتون بردارید.

کتاب ایده های پولساز برای فروش و کسب درآمد از فضای مجازی

دوست دارید مثل یه فرد حرفه ای در ایتا فعالیت کنید؟

میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست، شما بهار آموزش کسب درآمد و فروش در ایتا رو چجوری آغاز کردید؟ ما در مدیرپولساز، آغازی اصولی و بهاری سرسبز رو به شما پیشنهاد میدیم تا سال‌های پیش روی فعالیت خودتون  در ایتارو  در حال و هوایی سرشار از اعتماد به نفس و مهارت سپری کنید.

 

در دوره آموزشی ایتا مارکتینگ که بیش از 12 جلسه آموزش ویدیویی پروژه‌محور رو تشکیل میده شما یاد می‌گیرید که چجوری باید در مسیر فروش و کسب درآمد از ایتا قدم بذارید و در ادامه چجوری مسیر رو برای پیشرفت خودتون برنامه‌ریزی کنید. اگر اهل عمل هستید و تصمیمتون برای تبدیل شدن به یه فرد حرفه ای و درجه‌یک، جدیه دستتون رو به ما بدید و بذارید در قدم‌های آغازین مسیرتون در کنارتون باشیم.

ما به شما تجربه، مهارت و دانشی که در طول هشت سال به دست آورده‌ایم رو پیشنهاد می‌دیم. شما بدون شک، برنده اصلی این پیشنهاد خواهید بود.

3 thoughts on “چگونه کانالی در ایتا بزنید که ماهیانه 30 میلیون درآمد از آن کسب کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

مینی دوره رایگان راز پولسازی از ایتا😍
وارد بشید!
close-image
به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد