چگونه فروش خودتان را با معاشرت افزایش دهید؟

افزایش فروش با معاشرت

شما می توانید فروش خودتان را در فضای مجازی از طریق چت کردن و معاشرت کردن افزایش دهید. اما خیلی از افرادی که توی فضای مجازی فعالیت می کنند به اشتباه فکر می‌کنند که برای افزایش فروش خودشان اگر همان ابتدا  روی تبلیغات و جذب عضو هزینه کنند و وقت زیادی را صرف کنند می توانند بیشترین بازدهی را بدست بیاورند ولی این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که اکثر افرادی که در فضای مجازی فعالیت می کنند آن را انجام می دهند.

این افراد هنوز به آن آگاهی نرسیده‌اند که اگر بخشی از تمرکز خودشان را که روی جذب گذاشته‌اند را روی تبدیل بگذارند قطعاً می‌توانند میزان فروش خودشان را افزایش دهند.

در این مقاله می‌خواهم راجع 4 گام صحبت کنم که شما از طریق آن می‌توانید بخش تبدیل کردن  افرادی را که جذب کرده اید را به خریدار چندین برابر کنید و از این طریق میزان فروش خودتان را افزایش دهید. به همین دلیل یک فرمول چهار مرحله ای را می‌خواهم به شما معرفی کنم که اسم آن را “نرمه” گذاشته‌ام که در واقع این فرمول مخفف چهار کلمه است که حرف اول این کلمه‌ها را به همدیگر چسباندم و برای راحتی کار اسمش رو نرمه گذاشتم.

1-نفروشید

اولین گامی که از فرمول نرمه شما باید برای افزایش فروش در فضای مجازی رعایت کنید نفروختن است. شما زمانی که افرادی را جذب می‌کنید و این افراد در فضای مجازی به شما پیام می‌دهند شما اولین کاری که باید بکنید این است که به هیچ عنوان راجع فروش و ارائه محصولات و قیمت هیچ صحبتی را به میان نیاورید. یعنی به گونه‌ای باید با این افراد صحبت کنید که پول ملاک نیست. مسلماً اگر افرادی که به شما پیام می‌دهند  اگر احساس کنند که شما بجای کمک کردن قصد فروش به آن‌ها را دارید  آن‌ها هم گاردشان را محکم تر می‌گیرند و همین عامل ممکن است احتمال خرید از شما را کاهش دهد. بنابراین با استفاده از فرمول نرمه در گام اول باید تلاش کنید به هیچ عنوان صحبتی راجع محصول و قیمت و فروش نکنید.

برای افزایش فروش در فضای مجازی در گام اول نباید بفروشید

 

2-رابطه بسازید

برای افزایش فروش در فضای مجازی در دومین مرحله از فرمول نرمه باید رابطه بسازید. معمولاً افراد تمایل دارند که از دوستان و آشنایان خودشان و افرادی که احساس نزدیکی با آن‌ها دارند خرید کنند. بنابراین شما به عنوان یک فردی که در فضای مجازی هرگونه کالا یا خدماتی را ارائه می‌دهید خیلی مهم است که در فضای مجازی بتوانید با افراد رابطه ایجاد کنید هرچقدر که افراد حس بهتری با شما داشته باشند و احساس دوستی با شما کنند راحت تر از شما خرید می‌کنند بنابراین شما در هنگام چت کردن‌ها باید دغدغه‌ی ایجاد رابطه با افراد را داشته باشید. این که ببینید از چه طریقی می‌توانید با فرد رابطه‌ای ایجاد کنید خیلی مهم است و سعی کنید که رابطه را با استفاده از پیام‌هایی که در دایرکت می‌دهید ایجاد کنید به گونه‌ای که یک حس خوب و یک حس دوستی ایجاد شود.

برای فروش رابطه بسازید تا شاهد انفجار فروش در فضای مجازی باشید

3-متوجه نیاز شوید

سومین مرحله از فرمول نرمه این است که شما سعی کنید متوجه نیاز افراد شوید. شاید محصول یا خدمات شما به هیچ عنوان مناسب برای فرد نباشد ولی اگر سعی کنید که با پرسیدن سؤالات خوب نیاز افراد را تشخیص دهید تا مطمئن شوید محصولات یا خدمات شما می‌تواند نیاز آن فرد را برطرف کند خیلی راحت تر می‌توانید به فرد پیشنهاد دهید و این اطمینان را بدهید که محصول شما می‌تواند  100 درصد به آن فرد کمک کند. بنابراین کاری که شما در مرحله سوم باید انجام دهید این است که با پرسیدن سؤالات خوب سعی کنید متوجه نیاز افراد شوید و بفهمید که دنبال حل کردن چه مشکلی می‌گردد. اگر سؤالات خوبی بپرسید فرد مورد نظر هم  می‌فهمد که شما ابتدا متوجه نیاز آن فرد شده‌اید و سپس بر اساس نیاز فرد به او پیشنهادی خرید داده‌اید، خیلی راحت تر از شما خرید می‌کند و شما با رعایت همین نکته ساده می توانید میزان فروش خودتان را در فضای مجازی افزایش دهید.

از طریق نیاز بفروشید تا فروشتان در فضای مجازی افزایش پیدا کند

4-هدایت به سمت خرید

در چهارمین مرحله از فرمول نرمه که برای افزایش فروش در فضای مجازی از آن استفاده می کنیم شما باید افراد را به سمت خرید هدایت کنید، یعنی شما ابتدا هیچ صحبتی راجع فروش نکردید و بعد در گام دوم سعی کردید رابطه ایجاد کنید و بعد از آن که در گام سوم متوجه نیاز فرد شدید حالا در گام چهارم وقت آن است  که فرد را هدایت کنید به سمت خرید، این هدایت کردن به این صورت است که شما می‌توانید با گفتن جملاتی از قبیل ما روال کارمان به این صورت است که ما معمولاً در آخر هفته‌ها یک تخفیف 30 درصد داریم اگر تمایل دارید با توجه به نیازی که در شما شناسایی‌شده این محصول ما را خریداری کنید. اگر شما افراد را با این روش هدایت کنید به سمت خرید کردن میزان فروش شما چهار الی پنج برابر افزایش پیدا می‌کند.

هدایت کردن به سمت خرید برای افزایش فروش در فضای مجازی

پس در این مقاله 4 گام آموختید که اگر از آن‌ها استفاده کنید می‌توانید میزان فروش خودتان را در فضای مجازی افزایش دهید.

– اولین مرحله این بود که سعی کنید نفروشید و به هیچ عنوان راجع قیمت صحبت نکنید.

-دومین مرحله این بود که با افراد یک رابطه دوستانه‌ای را بسازید.

-در گام سوم سعی کنید نیاز افراد را کشف کنید..

-در گام چهارم تلاش کنید افراد را با گفتن جملاتی که می‌تواند گفتن یک سری جملاتی باشد مانند ارائه یک هدیه یا ارائه یک تخفیف به سمت خرید هدایت کنید.

به شما قول می دهم که با استفاده از این فرمول حتی اگر جذب پایینی داشته باشید میزان تبدیل شما به شدت افزایش پیدا می‌کند  و جز آن دسته از فروشندگان موفقی می‌شوید که می‌توانید بیش‌ترین سود را از این بازار مخصوصاً فضای مجازی به دست بیاورید.

 

برای یادگیری حرفه ای مهارت معاشرت و همچنین افزایش فروش خودتان در فضای مجازی پیشنهاد می کنم وبینار عملی و کاربردی افزایش فروش با استفاده از قدرت معاشرت را مشاهده کنید:

افزایش فروش با معاشرت

 

می خواهم این وبینار فوق العاده را ببینم

دیدگاهتان را بنویسید

به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد