چطور محصولمون رو معرفی کنیم تا تعداد زیادی از اون رو بفروشیم؟

چطور محصولمون رو تو ایتا بفروشیم

فروش محصول در ایتا تجربه شیرین و لذت بخشیه. اما با داشتن محصول خوب و با کیفیت نمیشه در ایتا موفق شد، بلکه برای فروختن هر محصولی در ایتا نیاز به انجام یه سری کارهای دیگه هست که اگر اونهارو درست انجام بدید فروش ایجاد میشه!

در این مقاله مدیرپولساز، با هم دو نکته بسیار مهم در معرفی محصول رو بررسی می کنیم که اگه اون هارو اجرا کنید میزان فروش محصولاتتون در کانال ایتا میتونه به شدت افزایش پیدا کنه. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

طی چند ماه گذشته خیلی از مخاطب های کانال مدیرپولساز در ایتا به ما پیام دادن و گفتن:

فروش محصول در ایتا

در واقع همه ی پرسش ها به این موضوع اشاره می کرد که:

ما محصول خوبی داریم ولی نمیدونیم چجوری اونو معرفی کنیم که مخاطب ها از ما خرید کنن؟

همین سوال پر تکرار باعث شد تا ما دو راهکار پیشنهادی که به این عزیزان دادیم و ازش نتیجه گرفتن رو در قالب این مقاله برای شما آماده کنیم تا تعداد بیشتری بتونن ازش استفاده کنند؛ و حالا بریم سراغ اون دو راهکار مهم:

دو کار مهمی که باید انجام بدید:

  1. میزان علاقه افراد به محصولات یا خدمات تون رو بیشتر کنید
  2. میزان اعتماد افراد به خودتون و محصول رو بیشتر کنید

شما اگر دو تا کار بالا رو به خوبی انجام بدید؛ خواهید دید که طی روزهای آینده خیلی از مخاطب ها که در کانال تون عضو هستن خودشون میان به شما پیام میدن و راجع به محصولات و خدماتتون از شما سوال می پرسند؛ اما اون دوتا کار مهم رو چجوری باید انجام بدیم؟

فروش محصول و خدمات در ایتا

1. روش افزایش علاقه+ مثال

 اجازه بدید این موضوع رو با مثال براتون شرح بدم. فرض کنید شما فردی هستید که تو ایتا یه کانالی با موضوع آموزش تربیت کودک دارید و توی کانالتون محصولات آموزشی می فروشید.

حالا چجوری می تونید علاقه افراد رو افزایش بدید؟

خب برای بالا بردن علاقه افراد یکی از بهترین ابزارهایی که می تونید ازش استفاده کنید ابزار تولید محتواست! در واقع شما می تونید با نوع محتوایی که تولید می کنید کاری کنید که میزان علاقه و اشتیاق افراد برای خرید محصول شما به راحتی افزایش پیدا کنه.

 مثلا موضوع یکی از محصولات آموزشی شما درباره لجبازی بچه ست. حالا کافیه هر محتوایی که ضبط می کنید و توی کانالتون قرار می دید به گونه ای باشه که میزان علاقه مخاطب به محصول شمارو بیشتر کنه و مخاطب رو از لحاظ احساسی برای دریافت آموزش های بیشتر تشنه تر کنه.

برای مثال همونطور که در تصاویر بالا مشخصه، گاهی می تونید در رابطه با مشکلات لجباز بودن کودک صحبت کنید، گاهی می تونید در رابطه با عواقبی که لجبازی کودک می تونه در آینده برای پدر و مادرها داشته باشه صحبت کنید یا حتی می تونید از اتفاق ها و خاطره هایی که خودتون حین لجبازی کودکتون باهاش مواجه شدید برای مخاطب ها محتوا بزارید و راهکارهایی رو ارائه بدید و همه ی این ها میتونه کمک کننده باشه تا اگر مخاطب های شما که والدین هستند علاقمند بشن که راهکارهای اصلی چیه؟ و ما چه جوری می تونیم به اون راه حل های اصلی و آموزش های بیشتر دسترسی داشته باشیم؟

2. روش افزایش اعتماد + مثال

 اما کار دومی که باید انجام بدیم افزایش اعتماد مخاطب هاست؛ مثلا اگر من نتایجی که خودم با استفاده از راهکارهای برطرف کردن لجبازی کودک گرفتم رو به نمایش بذارم، نشون دادن همین نتایج خیلی در افزایش اعتماد مخاطب ها می تونه تاثیرگذار باشه. توجه شمارو به مثال های زیر جلب می کنم. 

در واقع مخاطب ها با دیدن این نتایج متوجه میشن که من با استفاده از این راهکارها تونستم میزان لجبازی کودکمو تا حد زیادی کنترل کنم و علاوه بر اون کاری کنم که بچه من در زمانی که می خواد لجبازی کنه به راحت ترین شکل ممکن اون لجبازی به حداقل ممکن برسه و یه رفتار صحیح رو از خودش نشون بده.

 یا حتی می تونم تخصص و اعتبار خودم در این موضوع رو نشون بدم؛ مثلا نشون بدم خودم یه درمانگر هستم و روزانه با بچه های زیادی سر و کار دارم و رضایت مشتری هایی که روزانه با استفاده کردن از این آموزش ها دارن نتیجه می گیرند رو توی کانالم منتشر کنم.

جان کلام اینکه با رعایت همین نکته های کلیدی شما می تونید کاری کنید که هم علاقه افراد به محصولاتون افزایش پیدا بکنه و هم اعتمادشون به بالاترین حد ممکن برسه، خلاصه وقتی که این دوتا کارو تو کانالتون انجام دادید حالا وقتشه محصولتون رو به مخاطب هاتون پیشنهاد بدید و به میزان بازخوردی که به نسبت قبل از مخاطب ها می گیرید توجه کنید.

 

یادتون باشه فرقی نمیکنه چه محصولی رو می فروشید. مهم اینه قبل از اینکه به مشتری پیشنهاد خرید بدید، خوب روی افزایش علاقه و اعتمادش کار کنید و بعد پیشنهادتون رو به مشتری بدید. و برای اینکه این راهکار همیشه یادتون بمونه به این نکته توجه کنید که شما هرگز قبل از جوش اومدن آب سراغ دم کردن چایی نمی رید! بلکه ابتدا آب رو می ذارید خوب بجوشه و وقتی که آماده شد اوقت سراغ دم کردن چایی می رید.

فروش محصول در ایتا

پس در فروش هم هرگز نباید پیشنهادی رو به مشتری بدید مگر اینکه از قبل علاقه و اعتماد مشتری رو به جوش آورده باشید و مشتری رو آماده دریافت پیشنهاد کرده باشید.

تمرین:

اگر در ایتا کانال دارید بهتون پیشنهاد می کنم همین الان برید محتوایی که در کانالتون گذاشتید رو بررسی کنید و از خودتون بپرسید آیا این محتواهایی که من در کانالم گذاشتم میزان علاقه افراد به محصولم رو افزایش میده؟ و آیا این محتواها کاری میکنن که اعتماد افراد به من و محصولم بیشتر بشه؟

 اگر پاسخ تون به هر دو سوال منفی بود مطمئن باشید اصلی ترین دلیل کم بودن میزان فروشتون همین دو موردی هست که در مقاله یاد گرفتید و اگر پاسخ تون به هر دو سوال مثبت بود باید این خبر خوش رو بهتون بدم که به زودی میزان فروشتون به طرز قابل توجهی افزایش پیدا میکنه.

آیا می خواید میزان فروش تون در ایتا رو افزایش بدید؟

این روزا اکثر کسب و کارها یه کانال در ایتا دارن. مخاطب ها ابتدا با نگاه کردن به ظاهر کانال و محتوای اون تصمیم می گیرن که آیا باید از این کانال خرید کنند یا اون رو ترک کنند! شما در بخش اول از دوره ایتا مارکتینگ یاد می گیرید که چطور یه کانال حرفه ای در ایتا بسازید و محتواهای ناب و پولسازی رو برای محصولات و خدماتتون تولید کنید.

ما در دوره جامع ایتا مارکتینگ تموم راهکارهایی که کمک می کنه شما به راحتی و به سرعت به فروش بالا برسید و در اختیارتون قرار دادیم.

می خوام دوره رو ببینم!😊

دیدگاهتان را بنویسید

مینی دوره رایگان راز پولسازی از ایتا😍
وارد بشید!
close-image
به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد