دو راهکار موثر برای افزایش فروش در ایتا

چطور محصولمون رو در ایتا معرفی کنیم تا تعداد زیادی از اون رو بفروشیم؟

همیشه داشتن محصول خوب و با کیفیت باعث ایجاد فروش نمیشه، بلکه برای فروختن هر محصولی در ایتا یا هر شبکه های اجتماعی دیگه ای نیاز به انجام یه سری کارها هست که اگر اونهارو درست انجام بدیم فروش یا بهتره بگم انفجار فروش رخ میده!

 

در این مقاله مدیرپولساز، با هم دو نکته بسیار مهم در معرفی محصول رو بررسی می کنیم که اگه اون هارو اجرا کنید میزان فروش محصولاتتون در کانال ایتا میتونه به شدت افزایش پیدا کنه. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

طی چند ماه گذشته خیلی از مخاطبان کانال مدیرپولساز در ایتا به ما پیام دادن و گفتن:

سلام ما محصول خوبی داریم ولی نمیدونیم چجوری اونو معرفی کنیم که مخاطب ها از ما خرید کنن. ممنون میشم راهنمایی کنید.

چطوری در ایتا بفروشیم

در جواب این سوال پر تکرار؛ ما دو راهکار رو به صورت کلی به این عزیزان ارائه دادیم که خوشبختانه طی بازخوردهایی که گرفتیم این دوستان با اجرای همین دو راهکار نتایج قابل قبولی گرفتن. در ادامه این مقاله تصمیم داریم این دو راهکارو با شما هم به اشتراک بذاریم تا افرادی بیشتری بتونن از این دو راهکار برای افزایش فروش در ایتا استفاده کنند؛ و حالا بریم سراغ اون دو راهکار مهم:

دو کار مهمی که باید انجام بدید:

  1. میزان علاقه افراد به محصولات یا خدمات تون رو بیشتر کنید
  2. میزان اعتماد افراد به خودتون و محصول رو بیشتر کنید

شما اگر دو تا کار بالارو به خوبی انجام بدید؛ می بینید که طی روزهای آینده خیلی از مخاطب هایی که عضو کانال تون هستن خودشون به شما پیام میدن و راجع به محصولات و خدماتتون از شما می پرسند؛ اما این دوتا کار مهم رو چجوری باید انجام بدیم؟

 

1. روش افزایش علاقه+ مثال

 اجازه بدید این موضوع رو با مثال براتون شرح بدم. فرض کنید شما فردی هستید که تو ایتا یه کانالی با موضوع آموزش تربیت کودک دارید و توی کانالتون محصولات آموزشی می فروشید.

 

حالا چجوری می تونید علاقه افراد رو افزایش بدید؟

خب برای بالا بردن علاقه افراد یکی از بهترین ابزارهایی که می تونید ازش استفاده کنید ابزار تولید محتواست! در واقع شما می تونید با نوع محتوایی که تولید می کنید کاری کنید که میزان علاقه و اشتیاق افراد برای خرید محصول شما به راحتی افزایش پیدا کنه.

 

افزایش فروش در ایتا با کمک تولید محتوا

 مثلا موضوع یکی از محصولات آموزشی شما درباره لجبازی بچه ست. حالا کافیه هر محتوایی که ضبط می کنید و توی کانالتون قرار می دید به گونه ای باشه که میزان علاقه مخاطب به محصول شمارو بیشتر کنه و مخاطب رو از لحاظ احساسی برای دریافت آموزش های بیشتر تشنه تر کنه.

برای مثال گاهی می تونید در رابطه با مشکلات لجباز بودن کودک صحبت کنید، گاهی می تونید در رابطه با عواقبی که لجبازی کودک می تونه در آینده برای پدر و مادرها داشته باشه صحبت کنید یا حتی می تونید از اتفاق ها و خاطره هایی که خودتون حین لجبازی کودکتون باهاش مواجه شدید برای مخاطب ها محتوا بزارید.

افزایش فروش با طراحی کمپین در ایتا

اجازه بدید یه مثال ملموس تر براتون بزنم تا بهتر متوجه بشید.

 

مثلا تصور کنید که شما می خواید میزان علاقه مخاطباتون رو به یکی از محصولات آموزشی که در رابطه با مدیریت لجبازی کودک هست افزایش بدید. در چنین شرایطی می تونید محتواتون رو با یه سوال شروع کنید و از مخاطب هاتون بپرسید: ” تا حالا شده بچه تون تو خونه یا مهمونی لجبازی کنه و ندونید که چکار باید بکنید؟”

بعد از  “بله” گرفتن  از مخاطب هاتون در پاسخ سوال قبل، یه پست دیگه می ذارید و در گام بعدی با پرسیدن سوال دوم؛ ذهنشون رو بیشتر درگیر می کنید: اگر بگم این موضوع هم راه حل داره چی میگی؟

در گام بعدی یه سوال دیگه می پرسید تا مخاطب رو تشنه تر کنید؛ مثلا می نویسید: حالا اگر بگم راه حلش دست ماست چی میگی؟

و در ادامه روی ویژگی ها و مزیت هایی که آموزش شما براشون داره مانور میدید تا میزان علاقه مخاطب بیشتر بشه، در واقع همه ی این ها میتونه کمک کننده باشه تا مخاطب ها اگر والدین هستند علاقه مند بشن که راهکارهای اصلی چیه؟ و ما چه جوری می تونیم به اون راه حل های اصلی و آموزش های بیشتر دسترسی داشته باشیم؟

 

2. روش افزایش اعتماد + مثال

 اما کار دومی که باید انجام بدیم افزایش اعتماد مخاطب هاست؛ مثلا اگر من نتایجی که خودم با استفاده از راهکارهای برطرف کردن لجبازی کودک گرفتم رو به نمایش بذارم، نشون دادن همین نتایج خیلی در افزایش اعتماد مخاطب ها می تونه تاثیرگذار باشه.

در واقع مخاطب ها با دیدن این نتایج متوجه میشن که من با استفاده از این راهکارها تونستم میزان لجبازی کودکمو تا حد زیادی کنترل کنم و علاوه بر اون کاری کنم که بچه من در زمانی که می خواد لجبازی کنه به راحت ترین شکل ممکن اون لجبازی کنترل بشه و یه رفتار صحیح رو از خودش نشون بده.

 یا حتی میتونم با انتشار یه سری محتوا تخصصی و اعتبار خودم رو در این موضوع نشون بدم؛ مثلا نشون بدم خودم یه درمانگر هستم و روزانه با بچه های زیادی سر و کار دارم و رضایت مشتری هایی که روزانه با استفاده کردن از این آموزش ها دارن نتیجه می گیرند رو توی کانالم منتشر کنم.

 

چطور در ایتا فروش مون رو افزایش بدیم

 ما هم در مجموعه مدیرپولساز کانالی جداگانه به اسم “تشکر مدیرپولساز” راه اندازی کردیم و تموم نظرات و نتایجی که از شرکت کنندگان دوره ها و محصولات خودمون به دست ما می رسه رو در این کانال آرشیو می کنیم. تا از این نظرات هم برای جلب اعتماد مخاطبان جدید استفاده کنیم و همچنین زمان هایی که خودمان نیاز به انگیزه بیشتر داریم سری به این کانال می زنیم و با مشاهده نظرات مخاطبان انرژی مضاعفی رو دریافت می کنیم.

 

کسب درآمداز ایتا

 جان کلام اینکه با رعایت همین نکته های کلیدی شما می تونید کاری کنید که هم علاقه افراد به محصولاتون افزایش پیدا بکنه و هم اعتمادشون به بالاترین حد ممکن برسه، خلاصه وقتی که این دوتا کارو تو کانالتون انجام دادید حالا وقتشه محصولتون رو به مخاطب هاتون پیشنهاد بدید و به میزان بازخوردی که به نسبت قبل از مخاطب ها می گیرید توجه کنید.

 یادتون باشه فرقی نمیکنه چه محصولی رو میفروشید. مهم اینه قبل از اینکه به مشتری پیشنهاد خرید بدید، خوب روی افزایش علاقه و اعتمادش کار کنید و بعد پیشنهادتون رو به مشتری بدید.

و برای اینکه این راهکار همیشه یادتون بمونه به این نکته توجه کنید که شما هرگز قبل از جوش اومدن آب سراغ دم کردن چایی نمی رید! بلکه ابتدا آب رو می ذارید خوب بجوشه و وقتی که آماده شد اونوقت سراغ دم کردن چایی می رید.

 

افزایش فروش در ایتا و طراحی کمپین

پس در فروش هم هرگز نباید پیشنهادی رو به مشتری بدید مگر اینکه؛ از قبل علاقه و اعتماد مشتری رو بالا برده باشید و مشتری رو آماده دریافت پیشنهاد کرده باشید.

 

تمرین:

اگر در ایتا کانال دارید بهتون پیشنهاد می کنم همین الان برید محتوایی که در کانالتون گذاشتید رو بررسی کنید و از خودتون بپرسید آیا  محتواهایی که منتشر کردم میزان علاقه و اعتماد افراد رو به من و محصولم بیشتر میکنه؟

 اگر پاسخ تون منفی بود باید در اولین فرصت محتواهایی تولید کنید که علاقه و اعتماد افرادرو نسبت به شما و محصولتون افزایش بده و اگر پاسخ تون  مثبت بود بهتون تبریک می گم چون کانال شما ظرفیت بالایی برای افزایش فروش داره.

 

 

آیا می دونید که با طراحی کمپین می تونید فروش تون رو به طرز چشمگیری افزایش بدید؟

طراحی کمپین یکی از موثرترین روش های افزایش فروش در ایتا و در سایر شبکه های اجتماعی هست. شما می تونید زیر و بم این روش رو با مثال های واقعی و تجربیات و داستان های کاربردی یاد بگیرید. این کتاب بیشتر به دستورالعملی شبیه است که پس از تهیه اون باید بلافاصله به اجرای مطالب گفته شده بپردازید و البته نتیجه اون رو مشاهده کنید. 

برای مشاهده و دانلود کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مینی دوره رایگان راز پولسازی از ایتا😍
وارد بشید!
close-image
به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد