چجوری میتونیم سریع سیگنال کانالمون رو مثبت کنیم و میزان فروشمون رو افزایش بدیم؟

مثبت کردن سیگنال کانال در ایتا

برای افزایش فروش در ایتا اول از همه باید سیگنال کانالمون رو مثبت کنیم. عبارتی که شاید تا به حال اون رو جایی نشنیدید اما تاثیر شگرفی روی فروش ما در ایتا داره. پس اجازه بدید با پرسیدن یه سوال جالب به سراغ این موضوع مهم بریم.

آیا تا به حال با افرادی که در بازارهای مالی مثل بازار بورس یا طلا فعال هستن ارتباط داشتید؟ اگر با چنین افرادی در ارتباط باشید معمولا می بینید که این افراد وقتی میخوان چیزی رو در این بازارها خریداری کنند؛ از عبارت مثبت یا منفی بودن سیگنال های بازار استفاده می کنند. مثلا میگن امروز بازار سیگنالش مثبت بوده و ما تصمیم گرفتیم خرید کنیم یا روزایی که سرمایه گذاری نمی کنند و ازشون علتش رو می پرسی، میگن امروز بازار سیگنالش منفی بوده و براساس تحلیل هایی که داشتیم حس کردیم امروز روز مناسبی برای خرید نیست.

‏در واقع این افراد براساس سیگنال های روزانه ای که از بازار دریافت می کنند تصمیم به خرید یا فروش  می گیرند. حالا بریم سراغ اینکه این مطلب چه ربطی به کانال های ما در ایتا داره؟


‏ببینید دوستان؛ ما در شبکه های اجتماعی هم با مفهومی مشابه همون سیگنالیی که در بخش سرمایه گذاری وجود داره  مواجه هستیم. به این صورت که خیلی از ماها وقتی کانالی رو در ایتا می سازیم؛ کانال ما سیگنال هایی رو به مخاطبین ما ارسال میکنه. حالا اگر ما به عنوان فردی که در ایتا کانال داره بدونیدم که این سیگنال ها از چه بخش هایی از کانال ما به مخاطب ارسال میشه، می تونیم اونهارو اصلاح کنیم تا در واقع جریان سیگنال کانال ما تبدیل به یه جریان مثبت بشه و همین عامل منجر به این میشه که مخاطب از کانال ما خرید کنه.


مثلا ‏تصور کنید شما در ایتا کانالی دارید که از طریق این کانال لباس می فروشید و کانال شما به دلیل رعایت نکاتی که در ادامه این مقاله خواهم گفت هر روز داره سیگنال های مثبتی به مخاطب ارسال میکنه و رقیب شما هم در ایتا کانال داره و دقیقا داره همون لباس هایی که شما می فروشید رو میفروشه، اما سیگنال هایی که کانال اون داره به مخاطب ارسال میکنه، سیگنال های به شدت منفی هست و سیگنال هایی که کانال شما ارسال میکنه سیگنال های مثبت. حالا با این شرایط  حدس می زنید کدوم کانال فروش بیشتری می تونه داشته باشه؟ کانال شما یا کانال رغیب؟

 

 

کانال شما در ایتا، از چهار بخش سیگنال هایی رو به مخاطب هایی که عضوتون هستند ارسال میکنه؛ ما در ادامه این مقاله به بررسی این چهار بخش می پردازیم. این چهار مورد عبارتند از:

۱. عکس کانال

شما باید روی انتخاب عکس کانالتون وسواس داشته باشید. چون بیشترین جایی که هر روز چشم مخاطب بهش میخوره عکس کانال شما هست. اگر عضو کانال مدیرپولساز در ایتا باشید احتمالا نکاتی رو که ما برای انتخاب عکس با مثال های متفاوت بهتون گفتیم  رو به یاد دارید و اگر هم عضو کانال نیستید، پیشنهاد می کنم حتما از طریق تصویر زیر عضو کانال ما بشید و  پست های داخل کانال مارو  نگاه کنید. و با استفاده از نکاتی که در کانال تقدیم تون شده ببینید آیا عکسی که شما برای کانال تون انتخاب کردید؛ عکس مناسبی هست یا نه.

کسب درآمداز ایتا

‏مثلا خیلی مهمه که حتما از عکس های با کیفیت استفاده کنید. حتما رنگ های مناسب و شادی در عکس هاتون استفاده شده باشه. مثلا اگر روی برند شخصی دارید کار می کنید و تصمیم دارید بیشتر خودتون رو مطرح کنید، خیلی مهمه که تصویری رو برای کانالتون انتخاب کنید که تصویر خوب و باکیفیتی باشه. یا اگر کسب و کار هستید حتما بهتون پیشنهاد می کنم طراحی لوگو کانال تون رو به دست یه فرد متخصص بسپارید و ازش بخواید تا طراحی رو اون براتون انجام بده. اینجوری اون فرد یه تصویر شیک و زیبا براتون طراحی میکنه که باعث مثبت شدن سیگنال کانال و افزایش فروش تون میشه.

پس اولین موردی که خیلی میتونه در مثبت شدن سیگنال کانال و افزایش فروش تون تاثیر گذار باشه عکسی هست که شما اون رو برای کانال تون انتخاب می کنید.

 

۲.نام کانال

اما دومین موردی که می تونه سیگنال های مثبتی رو در کانال تون به مخاطب ارسال کنه؛ نامی هست که شما برای کانال تون انتخاب می کنید. الان اگر به کانال ما مراجعه کنید، می بینید ما بالای کانال نوشتیم آموزش فروش و یه جدا کننده گذاشتیم و بعد نوشتیم مدیرپولساز. جالبه بدونید چون ما حوزه کاریمون حوزه آموزش فروش هست و فروش یه آموزش کلیدیه؛ روزانه خیلی از افراد همین کلمه “فروش” رو جستجو می کنند و با کانال ما مواجه میشن. یعنی خود ایتا داره از طریق اون اسمی که ما روی کانال مون گذاشتیم سیگنال هایی رو به مخاطبین مون ارسال میکنه و افراد علاقمندی که توی این حوزه وجود دارند رو با ما آشنا میکنه.

چه بسا وقتی ما روزانه به سابسکرایب های کانال خودمون نگاه می کنیم می بینیم که هر روز به صورت اتوماتیک مخاطبین جدیدی بدون هیچ تبلیغی عضو کانال ما شدن. در واقع یکی از جاهایی که احتمال داره این افراد با کانال ما آشنا شده باشن همون کلمه کلیدی هست که ما در نام کانال خودمون ازش استفاده کردیم.

بنابراین اگر در ایتا کانال دارید پیشنهادم اینه که حتما از یه واژه کلیدی که مرتبط با کارتون هست در قسمت نام کانال تون استفاده کنید. البته نکات زیادی در رابطه با انتخاب اسم وجود داره که ما به طور مفصل تموم این نکات رو در دوره ایتا مارکتینگ شرح دادیم، ولی صرفا رعایت همین نکته می تونه تاثیر زیادی روی مثبت شدن سیگنال کانال تون داشته باشه که پیشنهاد می کنم حتما رعایتش کنید.

می خواهید 0 تا 100 بازاریابی و فروش در ایتارو یاد بگیرید؟

در دوره ایتا مارکتینگ همه ی نکاتی که باید درباره بازاریابی و فروش در ایتا بتونید رو به صورت ویدیویی آموزش می دیم.

می خوام دوره رو ببینم!😊

۳. توضیحات کانال

اما سومین مورد توضیحاتی هست که در کانالتون می نویسید. معمولا وقتی مخاطب وارد کانال میشه بلافاصله بعد از دیدن عکس و نام کانال بخش بعدی که کنجکاوه سراغش بره و نگاهی بهش بندازه بخش توضیحات کاناله. پس شما باید در بخش توضیحات متنی رو بنویسیدکه وقتی مخاطب میاد اونو میخونه حس کنه شما براش مفیدید، شما براش ارزشمند هستید، شما می خواید یه سودی رو به اون فرد برسونید و چه بسا بهتره که در این بخش نکاتی که در ادامه می گم رو به خوبی رعایت کنید.

 پیشنهاد اولم اینکه سعی کنید توضیحاتتونو به صورت صمیمی بنویسید. چون ایتا یه پلتفرمی هست که خیلیا داخلش دنبال سرگرمی و تفریح هستن یا خیلیا بخاطر ارتباط با دوستانشون ازش استفاده می کنند. بنابراین شما اگر لحنتون صمیمانه و دوستانه نباشه ممکنه که ارتباط خیلی خوبی با اون ها برقرار نکنید و همین باعث بشه که اعتماد خیلی قوی هم شکل نگیره و در نهایت فروشی هم انجام نشه. یادتونه که ما قراره با ایجاد تغییراتی کاری کنیم تا سیگنال کانال مون مثبت بشه. بنابراین شما با همین تغییراتی که در لحن نوشتن توضیحات در کانالتون انجام می دید سیگنال های مثبتی رو به مخاطب هاتون ارسال می کنید.

پس خیلی مهمه که حتما از لحن صمیمی در نوشته هاتون استفاده کنید. و همچنین درکنار صمیمیت خیلی مهمه که در بخش بایو کانال به سرعت بتونید اعتماد و اطمینان مخاطب هارو جلب کنید. مثلا اگر تصویری از رضایت مشتری ها دارید حتما اون تصاویرو در یه کانال مجزا قرار بدید و آیدی اون کانال رو در بخش توضیحات کانال تون بزارید تا افراد بتونند رضایت مشتری های قبلی شمارو ببینید. یا اگر سفارش های مشتری هارو به صورت روزانه براشون ارسال می کنید باز پیشنهاد می کنم تصویر تمام سفارشات رو در یه کانال مجزا قرار بدید و آیدی اون کانال رو در بخش توضیحات کانال تون بذارید تا افراد بتونند اون هارو مشاهده کنند. حتی اگر به صورت حضوری هم فعالیت می کنید حتما آدرس فروشگاه تون رو در بخش توضیحات بزارید. همچنین آیدی که افراد می تونند به شما پیام بدند و با شما ارتباط بگیرند یا حتی اگر شماره تماسی دارید که از طریق اون می تونید با مشتریاتون در ارتباط باشید رو بهتون پیشنهاد می کنم حتما در بخش توضیحات قرار بزارید.

۴.محتوای کانال

چهارمین پارامتری هم که پیشنهاد می کنم برای مثبت شدن سیگنال کانال و افزایش فروش در ایتا حتما بهش توجه کنید؛ تولید محتوای خوب و با کیفیت هست. متاسفانه  خیلی از کانال ها محتواشون تنوع نداره یعنی طرف کانال زده و فقط داره هر روز در کانال خودش محتوای متنی منتشر میکنه که این کار اشتباست! شما در باید در کانال تون علاوه بر متن از تصویر، ویدیو و صوت هم استفاده کنید. در واقع ترکیب تموم این محتواها و تنوع دادن به اون هاست که باعث مثبت شدن سیگنال و جذاب شدن کانال تون میشه. ازتون می خوام همین الان سری به  کانال مدیر پولساز بزنید و به محتواهایی که ما منتشر کردیم با دقت نگاه کنید. احتمال اینکه تمام مطالب متن باشن زیر صفره! و احتمال اینکه یه عکس ببینید بعد یه محتوای صوتی بشنوید و سپس یه ویدیو ببینید خیلی زیاده.  این تنوع محتوایی هم باعث لذت بخش تر شدن محتوا برای مخاطب میشه و هم سیگنال های مثبتی رو به مخاطب ارسال میکنه و مخاطب حس میکنه که این کانال می تونه براش مفید تر از کانال هایی باشه که فقط از متن استفاده می کنند. و همچنین اعتماد بیشتری  ایجاد می کنه بنابراین ازتون می خوام در بحث محتوا حتما تنوع محتوایی رو در برنامتون داشته باشید.

نتیجه گیری:

در این مقاله به چهار پارامتر مهم برای مثبت شدن سیگنال کانال و تاثیر اون ها برای افزایش فروش در ایتا اشاره کردیم که عبارت بودن از انتخاب عکس مناسب برای کانال؛ مورد دوم انتخاب نام خوب برای کانال، نامی که حتما کلید واژه کار یا محصول ما در اون وجود داشته باشه. سومیش یادتونه؟ آفرین نوشتن اصولی توضیحات کانال و چهارمیش محتوای کانال بود.

خبر خوب اینه ما  در تیم  مدیرپولساز یه دستورالعمل گام به گام رو براتون آماده کردیم تا با راهکارها و قالب هایی که در اون دستورالعمال براتون قرار دادیم؛ شما بتونید به راحتی و با سرعت سیگنال کانال تون رو مثبت کنید و بدون اینکه وقتتون رو با سعی و خطا تلف کنید کانال تون رو تبدیل به یه کانال استاندارد و حرفه ای کنید.

بنابراین بهتون پیشنهاد می کنم اگر تصمیم تون برای کسب درآمد از ایتا جدی هست همین الان روی تصویر زیر کلیک کنید و با تهیه کتاب ارزشمند چجوری یه کانال استاندارد و حرفه ای در ایتا داشته باشیم، یک گام بلند در مسیر موفقیت خودتون بردارید.

 

چجوری یه کانال استاندارد و حرفه ای در ایتا داشته باشیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

مینی دوره رایگان راز پولسازی از ایتا😍
وارد بشید!
close-image
به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد