هم در فضای مجازی بچرخید هم درآمد کسب کنید

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و همچنین فراگیر شدن  موبایل‌های هوشمند اغلب مردم هر روز بخش زیادی از زمان خودشان را  در محیط‌های مجازی مانند شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها می گذرانند، ولی با این وجود افراد کمی از این محیط پر برکت پول در می آورند. در این مقاله به ۴ روش کسب درآمد اشاره می شود که افراد زیادی با این روش‌ها هر روز از محیط‌های مجازی پول در می‌آورند. شما هم با مطالعه این مقاله می‌توانید با این 4 روش آشنا شده و با استفاده از آن‌ها درآمد خوبی کسب کنید.

روش اول) فروش محصول خودتان

همه‌ی ما محصولاتی برای عرضه کردن به دیگران داریم که با فروش آن‌ها در محیط مجازی می‌توانیم پول خوبی در بیاوریم. از طرفی دیگر افراد زیادی هستند که هر روز در فضای آنلاین به دنبال خرید محصولاتی هستند که ما داریم؛ بنابراین یکی از روش‌هایی که می‌توانید از آن برای کسب درآمد در فضای مجازی استفاده کنید فروش محصولات خودتان است که با ارائه آن در اپلیکیشن ها و سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌توانید درآمد کسب کنید. فقط کافی است که آن محصول را با یک عکس مناسب و با یک متن تبلیغاتی خوب در فضای مجازی قرار دهید و راه ارتباط با خودتان را برای فروش محصول معرفی کنید و آن وقت بنشینید و از واریز پول‌های مشتریانتان برای سفارش محصولات خودتان لذت ببرید.

کسب درآمد از فروش محصولات در اینترنت

 

 

روش دوم) مشارکت در فروش

بسیاری از شرکت‌ها و سایت‌ها مانند سایت دیجی کالا محصولاتی دارند که می‌خواهند آن‌ها را به نفرات بیشتری معرفی کنند، به همین دلیل آن‌ها حاضرند هر ماه بخشی از سود فروش خودشان را به افرادی بدهند که در ازای معرفی کالاهای آن‌ها به دیگران موفق به فروش می‌شوند. در فضای مجازی به این سیستم کسب درآمد همکاری در فروش گفته می‌شود. شما برای کسب درآمد از این روش کافی است که سایت‌ها یا شرکت‌هایی که خدمات و محصولات پر فروشی دارند را پیدا کنید و به عنوان یک بازاریاب در بخش همکاری در فروش آن‌ها عضو شوید و سپس با معرفی محصولات و خدمات آن‌ها به دیگران درآمد کسب کنید. شما اگر در زمینه همکاری در فرویش مهارت و تخصص کافی داشته باشید با این روش به صورت میانگین می‌توانید هر ماه 20 میلیون تومان درآمد کسب کنید. بله درست خواندید 20 میلیون تومان!!!

 

کسب درآمد از همکاری در فروش

 

 

 

روش سوم) فروش خدمات

جالب است بدانید که همه‌ی ما توانایی ارائه خدماتی داریم که می‌توانیم در محیط مجازی از آن‌ها درآمد کسب کنیم. به عنوان مثال شما به راحتی می‌توانید با تایپ کردن یک فایل صوتی با موبایل خودتان هر ماه در منزل درآمد خوبی داشته باشید یا حتی می‌توانید با عکس گرفتن از محیط‌های جذاب و فروش آن‌ها در اینترنت درآمد خوبی کسب کنید. فقط کافی است که سایت‌هایی که مرتبط با تخصص شما هستند را بشناسید و نحوه ارائه و دریافت پروژه و همچنین فروش خدمات خودتان در آن‌ها را بدانید، آن وقت به راحتی در منزل می‌توانید هر ماه درآمد خوبی کسب کنید. دو سایت معروف که امکان کسب درآمد به شما را می‌دهند سایت پونیشا و سایت انجام میدم هستند که پیشنهاد می‌کنم حتماً سری به این سایت‌ها بزنید و فرصت‌های مرتبط برای کسب درآمد متناسب با خدمات خودتان را بررسی کنید.

 

کسب درآمد از فروش خدمات

 

 

روش چهارم) فروش تخصص (آموزش)

فروش تخصص و آموزش یکی از فرصت‌های داغ کسب درآمد این روزهای فضای مجازی است. شما در هر جایگاهی که هستید مطمئناً افرادی دیگری هستند که خواهان رسیدن به جایگاه شما باشند. مثلاً اگر شما طی سال‌های گذشته در زمینه پیدا کردن یک شغل خوب موفق بوده‌اید، بسیاری از افراد تمایل دارند بدانند شما چگونه آن شغل را تصاحب کرده‌اید و از چه راه‌هایی می‌توانند خودشان به سرعت به آن شغل برسند؛ بنابراین شما می‌توانید با آموزش دادن تجربیات خودتان به دیگران از این طریق به آن‌ها کمک کنید تا با سرعت بیشتری به موفقیت دست پیدا کنند و همچنین خودتان از این طریق درآمد کسب کنید. یکی از سایت هایی که می توانید از طریق آن آموزش های خودتان را به دیگران بفروشید سایت فرانش است.

 

کسب درآمد از فروش آموزش

لازم به ذکر است میزان موفقیت شما در ۴ روش بالا کاملاً بستگی به میزان تسلط شما به مهارت فروش دارد. مهارت فروش مهارتی است که همه‌ی ما در هر شغل و جایگاهی که باشیم برای رسیدن به موفقیت باید از آن استفاده کنیم. به عنوان مثال یک معلم علم خودش را به دیگران می‌فروشد، یک کاسب هر روز اجناس خودش را به دیگران می‌فروشد، یک فوتبالیست مهارت خودش را به باشگاه‌های ورزشی می‌فروشد، بنابراین هرچقدر تسلط شما به این مهارت بیشتر باشد قدرت کسب درآمد شما بالاتر خواهد بود.

 

اگر شما هم می خواهید بدون سرمایه و با استفاده از امکانات و توانایی هایی که دارید در بازار ایران درآمد کسب کنید پیشنهاد می کنم حتما آموزش های محصول کاربردی ((چگونه 10 هزارتومان را به یک میلیارد تبدیل کنیم؟)) را مشاهده کنید. برای مطالعه توضیحات این محصول بر روی عکس یا دکمه زیر آن کلیک کنید.

 

 

 

چگونه ۱۰ هزار تومان را به یک میلیارد تبدیل کنیم؟

می خواهم توضیحات محصول را مطالعه کنم!

 

دیدگاهتان را بنویسید

به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد