سه باور منفی در مهارت فروشندگی و جذب مشتری

سه باور منفی در فروش

آیا فکر می کنید که مهارت فروشندگی و جذب مشتری ذاتی است و فقط افراد خاصی از آن برخوردار هستند؟ آیا فکر می کنید محصولات باکیفیت نیاز به مهارت بازاریابی و فروشندگی ندارند؟ آیا فکر می کنید بهترین راه افزایش فروش کالا و خدمات، کاهش قیمت و ارائه تخفیف است؟ اگر پاسخ شما به سوالات بالا مثبت است هرگز از طریق فروش ثروتمند نمی شوید. به دلیل اینکه هر 3 مورد باورهایی هستند که فقط باعث محدودیت شما در فروش و جذب مشتری می شوند. به همین دلیل در این مقاله از سایت مدیرپولساز یاد می گیرید که موارد فوق باورهایی بیش نیستند و شما می توانید با کنار زدن آنها مهارت فروش و جذب مشتری را به گونه ای در خودتان تقویت کنید که منجر به ثروتمند شما شود. پس حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید:

باور شماره 1: مهارت فروشندگی ذاتی است.

فروشندگی و جذب مشتری یک مهارت است و هر مهارتی را به راحتی با تمرین و تکرار می شود به دست آورد. مانند مهارت شنا، مهارت نوشتن، مهارت پیانو زدن. بنابراین اگر به صورت اصولی با تکنیک ها و ترفندهای فروشندگی و جذب مشتری آشنا شوید و آن ها را تمرین کنید قطعا می توانید به سرعت تبدیل به یک فروشنده حرفه ای شوید. حتما این جمله را بارها شنیده اید که تکرار، مادر مهارت هاست. پس با تکرار و تمرین اصولی می توانید هر مهارتی را به دست بیاورید.

باور شماره2: محصولات با کیفیت نیاز به فروشندگی و جذب مشتری ندارد.

فرض کنید که شما بهترین ساعت های دنیا را می فروشید. آیا تا زمانی که ساعت ها را به دیگران معرفی نکنید کسی از شما خرید می کند؟ بنابراین هرچقدر هم که محصول شما باکیفیت باشد تا زمانی که دیگران از آن اطلاعی نداشته باشند هیچ فروشی اتفاق نمی افتد. جذب مشتری و ارئه پیشنهاد فروش از ملزومات موفقیت هر محصولی هستند که باید حتما به صورت مداوم انجام شوند. یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در زمینه گسترش کسب و کارتان این است که بودجه نامحدودی را صرف بازاریابی محصولات و خدمات خودتان کنید. در کانال تلگرام مدیرپولساز در یک پادکست صوتی روش در نظر گرفتن بودجه نامحدود را توضیح داده ام. حتما در کانال تلگرام عضو شوید و تمامی پادکست هایی که در حوزه مهارت فروشندگی و جذب مشتری ضبط کرده ام را گوش کنید.

باور شماره3: بهترین راه افزایش فروش و جذب مشتری کاهش قیمت است.

مهارت فروشندگی و جذب مشتری

قیمت کم در بسیاری از موارد کمکی به افزایش فروش و جذب مشتری نمی کند و فقط باعث کاهش سود شما می شود. به عنوان مثال ماشین بنز، گوشی های اپل، ساعت های لوکس جزو مواردی هستند که با وجود قیمت بالا بسیار پر فروش هستند. به دلیل اینکه بسیاری از افراد تمایل دارند با خرید این کالاها خودشان را فرد مهم تری جلوه دهند. همچنین برندسازی و حسی که با خرید این محصولات منتقل می شود باعث شده تا افراد زیادی با وجود بالا بودن قیمت آنها باز مشتاق خرید این محصولات باشند. برای اینکه فروشتان را افزایش دهید بجای کاهش قیمت می توانید روی ارزش افزوده کار کنید. مثلا هدایای جانبی را به محصول اضافه کنید یا اینکه روی افزایش سرعت ارسال محصولات کار کنید یا همچنین از ایده هایی استفاده کنید که مشتری بعد از خرید حس متفاوتی را تجربه کند. برای مثال شرکت اپل سال ها روی بسته بندی محصولات خودش کار کرده است تا به هنگام باز کردن بسته بندی یک صدای خوب و همچنین احساس متفاوتی را به مشتری منتقل کند.

بنابراین این باور ها فقط مانع ثروتمند شدن شما می شوند و اگر شما مهارت فروشندگی و جذب مشتری را به صورت حرفه ای کسب کنید به راحتی می توانید حتی گران ترین محصولات و خدمات را به گونه ای بازاریابی کنید که افراد زیادی حاضر شوند آن را از شما خریداری کنند و  سود زیادی را کسب کنید.

 

اگر تمایل به یادگیری حرفه ای مهارت فروش و جذب مشتری در فضای مجازی دارید پیشنهاد می کنم حتما در دوره پیشرفته فروشنده مجازی ثبت نام کنید. برای مشاهده توضیحات و دیدن سرفصل ها روی لینک یا عکس زیر کلیک کنید.

 

 

فروشنده مجازی

مشاهده سرفصل ها و توضیحات دوره

دیدگاهتان را بنویسید

به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد