سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا

اکثر افرادی که پول کمی دارند هرگز به سرمایه گذاری و سود زیاد فکر نمی کنند زیرا  آن ها باور ندارند که با پول کم می شود ازسرمایه گذاری کردن سود زیادی کسب کرد. این افراد با این بهانه ها سال ها خودشان را مشغول می کنند و به همین دلیل هرگز نمی توانند از فرصت های سرمایه گذاری که اطرافشان وجود دارد استفاده کنند. در این مقاله مدیرپولساز به دو گام اساسی اشاره شده که برداشتن آن ها به شما کمک می کند با پول کم خود  سود زیادی کسب کنید.

 

گام اول:خودتان و توانایی هایتان  را بشناسید

اگر پول کمی دارید و می‌خواهید با سرمایه‌گذاری کردن سود زیادی کسب کنید، پیشنهاد می‌ کنم ابتدا شناختی کاملی نسبت به خود و توانایی‌هایی که دارید به دست بیاورید، انجام این کار باعث می‌شود با یک تیر دو نشان بزنید یعنی هم استفاده‌ی بهتری از سرمایه خود کنید و هم اینکه تصمیمات بهتری را در آینده برای کسب سود بیشتر بگیرید.

یک داستان جالب از مولوی

مولوی در دفتر ششم مثنوی، داستانی جالبی آورده است که می‌گوید مردی بود طالب گنج که دائماً از خدا گنج می‌خواست. این فرد که از این آدم تنبل‌ها بود که دلشان می‌خواهد پایشان در یک گنجی فرو رود و بعد یک عمر راحت زندگی کنند می‌گفت: خدایا این همه آدم در این دنیا آمده‌اند و گنج‌ها زیر خاک پنهان کرده‌اند، این همه گنج در زیرزمین مانده است و صاحبانش رفته‌اند، تو یک گنج به من بنمایان.

 

 

 

مدت‌ها کار این مرد، همین بود و شب‌ها تا صبح زاری می‌کرد تا اینکه یک شب خواب دید (خواب‌نما شد) هاتفی در عالم خواب به او گفت: از خدا چه می‌خواهی؟ گفت: من از خدا گنجی می‌خواهم. هاتف گفت: من از طرف خدا مأمورم گنج را به تو نشان دهم، من نشانی‌هایی به تو می دهم و از روی آن نشانی‌ها سر فلان تپه می روی و تیر و کمانی با خودت برمی‌داری، روی فلان نقطه می‌ایستی و تیر را به کمان می‌کنی. این تیر هر جا که افتاد، گنج همان جاست.
بیدار شد، دید عجب خواب روشنی است. پیش خود گفت: اگر نشانی‌ها درست بود، یعنی چنین جایی با آن نشانه‌ها وجود داشت، حتماً می‌توانم گنج را پیدا کنم. وقتی رفت متوجه شد همه نشانه‌ها درست است. روی آن نقطه ایستاد. فقط باید تیر را پرتاب کند، تیر به هر جا که افتاد، آنجا گنج است. ولی یادش آمد که هاتف به او نگفت تیر را به کدام طرف پرتاب کن. گفت اول به یک طرف مثلاً رو به قبله پرتاب می‌کنم، انشاء الله که همان طرف است. تیر را برداشت به کمان کرد و به قدرت کشید و آن را رو به قبله پرتاب کرد. تیر در جایی افتاد. بیل و کلنگ را برداشت و رفت آنجا را کند، ولی هرچه کند به گنجی نرسید. گفت حتماً جهت را اشتباه کرده‌ام. تیر را به طرف دیگری پرتاب کرد ولی باز به نتیجه نرسید. به هر طرفی که پرتاب کرد، گنجی پیدا نکرد. مدتی کارش این بود و این زمین را سوراخ‌سوراخ کرد ولی به چیزی دست نیافت.
ناراحت شد. باز به گوشه مسجد آمد و شروع به گله کردن کرد: خدایا! این چه راهنمایی ای بود که به من کردی! پدر من درآمد و به نتیجه نرسیدم. مدت‌ها زاری می‌کرد تا بالأخره آن هاتف دوباره به خوابش آمد، یقه‌اش را گرفت، گفت این چه معرفی ای بود که به من کردی؟! حرف تو غلط از کار درآمد. هاتف گفت مگر تو چه کردی؟ گفت به همان جا رفتم، نشانی‌ها درست بود و من نقطه مورد نظر را پیدا کردم. تیر را به کمان کردم و اول به طرف قبله به قدرت کشیدم. هاتف گفت: من کی چنین چیزی به تو گفتم؟ تو از دستور من تخلف کردی، من گفتم تیر را به کمان بگذار، هر جا افتاد همان جا گنج است، نگفتم به قدرت بکش. گفت راست می گویی. فردا با بیل و کلنگ و تیر و کمان رفت، تیر را به کمان گذاشت. تا تیر را رها کرد، پیش پای خودش افتاد. زیر پایش را کند، دید گنج همان جاست. ملا به اینجا که می‌رسد، می‌گوید:

آنچه حق است اقرب از حبل الورید *** تو فکندی تیر فکرت را بعید

ای کمان و تیرها بر ساخته *** گنج نزدیک و تو دور انداخته

 

 بنابراین شما هم برای اینکه بتوانید با سرمایه کم خود به گنج برسید، به جای زور زدن و تلاش بیهوده کردن بهتر است که ابتدا شناخت کاملی نسبت به خودتان پیدا کنید تا گنجی که در نزدیکی تان است را کشف کنید و از آن برای رسیدن به رویاهایتان استفاده کنید، با انجام این کار دیگر نیاز نیست که برای کسب درآمد کیلومتر ها از شهر خودتان دور شده و به سایر استان ها و کشور های دیگر سفر کنید. 

گام دوم: تیزبینی اقتصادی خودتان را افزایش دهید

اما برای استفاده از سرمایه کم خود در گام دوم پیشنهاد می‌شود تیزبینی اقتصادی خودتان را افزایش دهید. یعنی نگاهی به اطرافیانتان، شغل‌ها و توانمندی‌های آن‌ها بیندازید و ببینید که چگونه می‌توانید از آن‌ها برای کسب سود استفاده کنید، زیرا آن‌ها می‌توانند همانند یک اهرم به سرمایه اندک شما قدرت دهند و آن را به مبالغ بیشتری تبدیل کنند. برای آشنایی بیشتر با مفهوم تیزبینی اقتصادی پیشنهاد می کنم همین الان فایل صوتی زیر را گوش دهید و سپس ادامه مقاله را مطالعه کنید:

 

 

یک مثال واقعی از تیزبینی اقتصادی

برای مثال چند سال پیش یکی از دوستانم که پول کمی داشت و به دنبال یک فرصت سرمایه گذاری می گشت جهت مشاوره پیش من آمد. با توجه به اینکه سرمایه کمی داشت و از طرفی دو برادر او در بازار تولید و فروش کفش فعالیت داشتند به او گفتم که چرا از این فرصت استفاده نمی‌کند و وارد این کار نمی‌شود؟

 

 

سرمایه گذاری کردن با پول کم

 وقتی علت را از من جویا شد به او گفتم که سرمایه کم او می‌تواند به واسطه تجربه و راهنمایی‌های برادرانش در آن کار قدرتی چند برابر پیدا کند و آن دوستم پیشنهادم را پذیرفت و بعد از صحبت با برادرانش با سرمایه‌ای که داشت وارد آن بازار شد و با راهنمایی‌های آن‌ها و آشناهایی که آن‌ها در بازار داشتند توانست با خرید و فروش کفش سرمایه‌اش را چندین برابر کند تا جایی که خودش بعد از گذشت مدتی توانست یک مغازه خوب در راسته‌ی شلوغ بازار اجاره کند و از کسب‌وکار پر رونق خود درآمد بسیاری کسب کند.

تیزبینی اقتصادی فقط به این معنی نیست که یک فرد با سرمایه خود حتماً باید در بازار ملک و طلا و بورس سرمایه‌گذاری کند تا سود کند، تیزبینی اقتصادی یعنی اینکه یک فرد در هر شرایطی بتواند آینده را  پیش بینی کند و براساس آن راهی پیدا کند تا سرمایه کم خود را با گردش انداختن در آن زمینه چندین برابر افزایش دهد.

بسیاری از افرا د سرمایه‌های کمی دارند که دلشان می خواهد از طریق آن سود کنند،بعضی از افراد سرمایه و پول خود را به دلیل نداشتن تیزبینی اقتصادی در بانک به صورت سپرده قرار می‌دهند که شاید سود آن‌چنانی نتوانند کسب کنند و برخی از افراد  آن را بدون داشتن مهارتی وارد فرایند خرید و فروش سهام می‌کنند و یا اینکه تصمیم به ایجاد یک کسب‌وکار کوچک می‌گیرند اما متأسفانه بعد از مدت کوتاهی با واقعیت بازار مواجه می‌شوند و همان سرمایه اندک خود را از دست می‌دهند و حتی بعضی از افراد طبق عادتی که دارند خدا و کشور را مقصر می‌نامند .

در جواب افرادی که بر این باورند که برای موفق شدن حتماً باید سرمایه و پول فراوان داشت این سؤال پیش می‌آید که اگر همین الان به یک فرد عادی 10 میلیون تومان پول داده شود،او با آن پول چه خواهد کرد؟ از طرف دیگر اگر همین پول به یک کارآفرین  داده شود، او برای کسب درآمد از این پول چه خواهد کرد؟ مسلما یک کارآفرین با تیزبینی اقتصادی که دارد می‌تواند با 10 میلیون تومان پول ده‌ها ایده و فکر به شما ارائه دهد، لذا اگر فردی تیزبینی اقتصادی نداشته باشد نه تنها با سرمایه  کم مثلاً 10 میلیون تومان نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد بلکه اگر  یک میلیارد تومان هم پول به او بدهند باز هم او نمی‌تواند کاری انجام دهد، زیرا این فرد هنوز تیزبینی یک فرد ثروتمند را در خودش ایجاد نکرده است و نمی‌تواند اقدامات لازم برای بهره بردن بیشتر از پول را انجام دهد.

 

جمع بندی:

بنابراین به محض اینکه ما خودمان را بشناسیم و تیزبینی خودمان را افزایش دهیم. خواهیم دید که به دنبال حل مسئله و  پیدا کردن فرصت‌ها بسیاری از منابع به خدمت ما درخواهند آمد یعنی بسیاری از افراد برای کمک کردن دور ما جمع خواهند شد و حتی پول‌های زیادی به سمت ما خواهند آمد،به همین دلیل قبل از هر چیز برای سود کردن با پول کم، باید خودمان را بشناسیم و تیزبینی کسب سود از سرمایه کم و خلق ارزش را در خودمان به وجود آوریم و سپس در مراحل بعدی سراغ پول و ابزارهای دیگر برای پیروز شدن برویم و این سخن زیبا حضرت سعدی را از یاد نبریم که می‌فرمایند :

تشنگان گر آب جویند در جهان          آب هم جوید در عالم تشنگان

 

اگر از دو گام بالا پیروی کنید شما هم می توانید با سرمایه گذاری کردن پول های کم خود سود های زیادی کسب کنید، همچنین اگر تمایل دارید تیزبینی اقتصادی خودتان را افزایش دهید و سود بیشتری را از بازارهای سرمایه گذاری به دست بیاورید پیشنهاد می کنم دیدن آموزش کاربردی تیزبینی اقتصادی را از دست ندهید. شما همین الان می توانید با کلیک کردن بر روی عکس و دکمه زیر توضیحات این محصول ارزشمند را مشاهده کنید.

 

تیزبینی اقتصادی

می خواهم  توضیحات این ویدیو ارزشمند را ببینم!

دیدگاهتان را بنویسید

مینی دوره رایگان راز پولسازی از ایتا😍
وارد بشید!
close-image
به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد