راه های پول دار شدن در ایران

راه های پول دار شدن در ایران

راه های پول دار شدن در ایران بسیار زیاد است و پول‌دار شدن چه در ایران و چه کل دنیا یک سری شاه راه اصلی دارد که اگر از آن ها استفاده کنیم خیلی سریع تر به مقصد نهایی خودمان که همان پول و ثروت فراوان است می رسیم. در این مقاله مهم‌ترین نکاتی که هر شخصی در مسیر پولدار شدن باید رعایت کند را خواهید آموخت و سپس با راهکارهای عملی و روش صحیح پول‌دار شدن در ایران آشنا خواهید شد که عملی کردن این روش‌ها می‌تواند در میزان موفقیت شما در زمینه مالی بسیار موثر باشد.

نکته‌ی بسیار مهم برای نتیجه گرفتن از راه‌کارهای این مقاله این است که هر شخصی در ابتدای مسیر باید خودش را متعهد بداند و بر اساس تعهدی که دارد هر تلاشی را انجام دهد، آنتونی رابینز یکی از ثروتمندترین سخنرانان بین‌المللی در دنیا فرمول 2 مرحله‌ای برای موفقیت دارد، او می‌گوید برای موفق شدن در هر حوزه‌ای تنها دو کار را باید به سرعت انجام داد. اول اینکه باید یک تعهد همه‌جانبه برای اجرای مو به مو کارها داشته باشید دوم اینکه هر فردی باید از فرد دیگری که در حوزه‌ی مورد علاقه خود بسیار موفق است به سرعت الگوبرداری کند و کارهایی که او انجام می‌دهد را انجام دهد؛ بنابراین شما هم در ابتدا باید متعهد شوید و سپس بعد از مطالعه‌ی این مقاله از هر تلاشی برای عملی کردن نکات آموخته‌شده و الگوبرداری از افراد موفق دریغ نکنید.

1-هر ماه مبلغی پس انداز کنید

یکی از راه‌های پول‌دار شدن در ایران پس انداز کردن هدفمند است. لزوما پس انداز به معنی جمع کردن پول در بانک نیست بلکه می توانید پس انداز های کوچک خودتان را به طلا و سهام اختصاص دهید. اما برنامه داشتن برای پس انداز و اجرا کردن آن برای پول‌دار شدن باید بلافاصله بعد از دریافت حقوق ماهیانه یا درآمدی که کسب می‌کنید انجام شود، یعنی ابتدا مبلغی را پس انداز کرده و بعد مابقی پول را طبق بودجه‌بندی توصیه‌شده در فرمول ضابط خرج کنید یعنی ابتدا خرج کنید و هرچی باقی ماند را بعدا پس انداز کنید در واقع راه فقرا را پیش‌گرفته‌اید و نباید انتظار پولدار شدن در آینده را داشته باشید؛ زیرا فقرا نه تنها به پس انداز فکر نمی‌کنند بلکه آن‌ها پیشاپیش نقشه پول‌هایی که هنوز به دستشان نرسیده را نیز می‌کشند. شما برای پیاده کردن فرمول ضابط می‌توانید از نرم‌افزار پارمیس که یک نرم‌افزار فوق‌العاده برای بودجه‌بندی و مدیریت پول است استفاده کنید.

 

پس انداز کردن
پس انداز کردن

2-برای زود پول‌دار شدن در ایران از ثروتمندان الگو بگیرید

روزی از یک فرد موفق توصیه جالبی شنیدم که می‌گفت اگر فردی را دیدی که از تو موفق تر است بدان که او مواردی را می‌داند و کارهایی را انجام می‌دهد که تو یا آن موارد را نمی‌دانی یا آن کارها را انجام نمی‌دهی؛ بنابراین مورد بعدی که برای زود پول‌دار شدن در ایران حتماً باید به آن توجه کنیم بررسی زندگی ثروتمندان است. باید زندگی آنان را بررسی کنیم تا از باورهای آن‌ها و تلاش‌هایی که برای رسیدن به ثروت انجام می‌دهند آگاه شویم، حتماً باید مدتی از وقت خود را با افراد ثروتمند و پولدار بگذرانیم تا تفاوت خود با آن‌ها را از لحاظ باورها و تلاش‌هایی که آن‌ها در جهت رسیدن به پول و ثروت انجام می‌دهند را درک کنیم با انجام این کار می‌توانیم شانس پول‌دار شدن خودمان را به میزان قابل‌توجه ای ارتقا دهیم.

 همچنین ما باید این جمله بسیار مهم که می‌گوید که درآمد ما مساوی است با میانگین درآمد پنج نفر از اطرافیانمان را سرلوحه روابط خود سازیم، یعنی اگر ما دوستانی داریم که درآمد آن‌ها حدوداً سه میلیون تومان است به احتمال بسیار قوی درآمد ما نیز به طور میانگین در حدود دو میلیون تومان خواهد بود؛ بنابراین اگر میلیونر هستید و قصد دارید یک شبه میلیاردر شوید باید با دوستان میلیونر خود قطع رابطه کرده و سراغ دوستی با افراد میلیاردر بروید.

 

میلیاردر های موفق
میلیاردرهای ایرانی

3-شبکه‌سازی و دوستی را آغاز کنید

لیستی تهیه کنید و نام پنج فرد ثروتمندی را که در بین اقوام و فامیل و اطرافیان خود می‌شناسید را بنویسید و یا اگر چنین فردی را در اطرافیان خود نمی‌بینید، در اینترنت جستجو کرده و اسم پنج فرد ثروتمند مورد علاقه خود را بنویسید و زندگی این افراد را بررسی کنید و ببینید چه تفاوت‌هایی با شما دارند و نکات مثبت و جالب آن‌ها را یادداشت کنند. به مرور خواهید فهمید که راه‌های پول‌دار شدن در ایران که توسط چنین افراد موفقی که از قبل پیموده شده است چیست و شما هم باید در آن مسیر گام بردارید و همان نتایج را دریافت کنید.

4-برای پول‌دار شدن در ایران از ثروتمندان کمک بگیرید

برای پول‌دار شدن، سراغ افراد پولدار رفته و از آن‌ها کمک فکری بخواهید البته باید بدانید چگونه از دیگران کمک بخواهید و مطمئن باشید این افراد زمانی که ببینند شما برای موفقیت و کمک کردن به خوددارید تلاش می‌کنید و دنبال راه حل می‌گردید آن‌ها نیز برای کمک کردن به شما و ارائه پیشنهاد بسیار مستعدتر می‌گردند.

5- برای خودتان پول خرج کنید و همیشه پول نقد داشته باشید

یکی از راه‌های پول‌دار شدن در ایران این است که برای خود پول خرج کنید تا لذت پول داشتن و انگیزه‌ی تلاش بیشتر برای به دست آوردن آن را در خودتان افزایش دهید زیرا بخشی از روند رسیدن به استقلال مالی فهمیدن این مفهوم است که شما لیاقت و استطاعت رسیدن به پول و ثروت را دارید و باید مرتب به خودتان یادآوری کنید که شایسته پول و ثروت هستید. همچنین به دو دلیل همیشه سعی کنید مقداری پول نقد در کیف پول خود داشته باشید، دلیل اول این است که با همراه داشتن پول نقد احساس ثروت بیشتری می‌کنید و به نوعی به پول داشتن عادت می‌کنید؛ و دلیل دوم اینکه اعتمادبه‌نفس بیشتری به دست می‌آورید و ترس شما برای خرج کردن پول از بین خواهد رفت. متأسفانه بعضی افراد نسبت به توصیه: همراه داشتن پول نقد جبهه گرفته و می‌گویند ما نمی‌توانیم پول نقد همراه خود داشته باشیم زیرا با همراه داشتن پول نقد احتمال زیادی وجود دارد که وسوسه شویم و آن را خرج کنیم، خوب اگر وقتی پول در جیب شماست و به خودتان اعتماد ندارید چگونه می‌توانید انتظار پول‌دار شدن را داشته باشید؟

پول دار شدن در ایران
کیف پر از پول

برای پول دار شدن در ایران کافی است که نکات یادشده در مقاله بالا را به مدت 30 روز انجام دهید آنگاه خودتان از تغییراتی که در زندگی مالی شما رخ خواهد داد شوکه می‌شوید و تصمیم خواهید گرفت که مابقی ماه‌ها و سال‌ها این نکات را سر لوح کارهایتان برای رسیدن به پول و موفقیت مالی بیشتر قرار دهید.

 

برای یادگیری اصول پولسازی و پول دار شدن در ایران می توانید با سرمایه کم در حد 10 هزار تومان شروع کنید. اگر تمایل دارید این مسیر را اصولی و سریع تر طی کید محصول کاربردی چگونه 10 هزار تومان را به یک میلیارد تبدیل کنیم را پیشنهاد می کنم حتما تهیه کنید. برای مطالعه اطلاعات بیشتر و تهیه این محصول فوق العاده می توانید همین الان بر روی عکس زیر  کلیک کنید:

 

چگونه ۱۰ هزار تومان را به یک میلیارد تبدیل کنیم؟

همین الان می خواهم این محصول را تهیه کنم

دیدگاهتان را بنویسید

به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد