رازی که باید درباره کسب درآمد از ایتا بدونید

کسب درآمد از ایتا

اکثر مخاطب های مدیرپولساز به دنبال کسب درآمد از ایتا یا سایر شبکه های اجتماعی دیگه هستن. اتفاقا چند روز پیش یکی از مخاطب های کانال مدیرپولساز که به تازگی کتاب 45 ایده ناب رو از سایت ما دانلود کرده بود پیام تشکر بسیار عجیبی برامون ارسال کرد که از بابت بخش اول پیام او که تشکر بود بسیار خوشحال شدیم اما…

 

در بخش دوم پیامش چیزی نوشته بود که خیلی متعجب شدیم. او در پیامش نوشته بود؛ ممنون که این ایده هارو با ما به اشتراک گذاشتید ولی من دوست دارم به درآمد خیلی بالایی برسم و دنبال یه ایده خیلی خاص می گردم تا از طریق اون ایده درآمد زیادی کسب کنم؛ پس اگه میشه یه ایده متفاوت تر رو به من پیشنهاد بدید.

 وقتی که پیام ایشون رو خوندیم کمی شوکه شدیم و در جواب برای ایشون نوشتیم آیا هیچ کدوم از 45 ایده ای که برای کسب درآمد از ایتا در کتاب معرفی کرده بودیم نتونست به شما کمک کنه؟ ایشون گفتن نه! چون هیچ کدوم از ایده ها خاص نبود.

 

در ادامه نوشتیم آیا می دونید  ۴۵ ایده ای که ما درکتاب ۴۵ایده ناب برای شما آماده کردیم از  بین صدها و شاید هزاران ایده که همین الان افراد زیادی در شبکه های اجتماعی دارن روی اونها کار میکنن انتخاب شده؟ و آیا می دونید معمولا افراد زیادی با استفاده از همین ایده ها تونستن درآمد های خوبی رو در شبکه های اجتماعی کسب کنند؟ و آیا می دونید اگر شما هم که دنبال رسیدن به درآمدهای بالا هستید قطعا با یکی  از این ایده ها می تونید به هدفتون برسید؟

 

این فرد وقتی که پیام ما رو خوند دوباره حرف خودش رو تکرار کرد و باور محدود کننده ای که در سرش بود رو اینجوری برام نوشت: بله می دونم اما ببینید برای اینکه یه فرد بتونه به درآمد برسه خیلی مهمه که یه ایده خاص داشته باشه و من خیلی خوشحال میشم که شما لطف کنید و یه ایده خاص رو به من معرفی کنید.

 

سه گام اصلی برای کسب درآمد از هر ایده ای 

 با توجه به اینکه حس میکنم متاسفانه ذهنیت خیلی از افراد به این سمت داره میره که حتما باید برای کسب درآمد از شبکه های اجتماعی یه ایده خاص داشته باشن؛ در این مقاله میخوام به سه گام اصلی که باید برای رسیدن به درآمد خوب در ایتا بردارید اشاره کنم. 

 برای ساده کردن مطلب ازتون می خوام فردی که کارش کشاورزی هست رو تصور کنید، یه کشاورز برای به دست آوردن یه محصول خوب نیازه که 3 مرحله رو طی کنه.

 

در واقع یه کشاورز برای اینکه بتونه نتیجه خوبی رو  از کارش بگیره در مرحله اول باید بذرهای خوب و با کیفیتی رو در دل خاک بکاره. در مرحله دوم باید از بذرهایی که کاشته به خوبی مراقبت کنه و سپس در مرحله سوم باید سراغ عملیات برداشت محصولش بره و حاصل زحماتش رو بچینه.

 

هر کشاورز موفقی که می شناسید این سه مرحله رو برای نتیجه گرفتن از کارش به خوبی طی کرده؛ حالا فرقی نمیکنه این بذری که کاشته چه بذری بوده؛ مثلا فرض کنید یه کشاورز کارش این بوده که هویج بکاره، خب مسلما برای شروع اومده یه بذری رو در دل خاک کاشته بعد مدت زمانی ازشون نگهداری کرده و در نهایت محصولشو برداشت کرده. یا مثلا کشاورز هایی که در استان گیلان مشغول به کار کشاورزی هستند ابتدا بذرهایی رو در شالیزار ها میکارن و طی یک بازه ی زمانی چند ماه ازش نگهداری می کنند و در نهایت محصولشونو که همون برنج هست رو برداشت می کنند.

 

تنها تفاوتی که میون کشاورزها وجود داره در نوع بذری هست که می کارند وگرنه مراحلش همین 3 مرحله ای هست که باید طی کنند یعنی کاشت، داشت برداشت!

 

 حالا شبکه های اجتماعی هم دقیقا مثل زمین کشاورز می مونه یعنی فرق نمیکنه که چه جنسی رو میفروشید. مثلا ظروف آشپزخونه می فروشید یا آموزش می فروشید یا اینکه خدماتی رو ارائه می دید. این ها در واقع همون بذرهایی هستند که شما در کتاب ۴۵ایده ناب می تونید انتخابشون کنید و ازشون استفاده کنید.

 

 و ما در سایت مدیرپولساز صرفا اومدیم بذرهایی که خوب هستن و میتونن به شما میوه های خوبی برای کسب درآمد از ایتا بدن رو در قالب یه کتاب الکترونیکی به شما معرفی کردیم؛ و اولین اقدامی که باید انجام بدید اینه که اون کتاب رو بخونید و یکی از این بذرهارو برای شروع کارتون انتخاب کنید.

 

 و بعد در ادامه کار باید این سه تا مرحله کاشت- داشت- برداشت رو به خوبی طی کنید تا برای کسب درآمد از ایتا یا هر شبکه ی اجتماعی دیگه ای به موفقیت برسید.

 

اون سه مرحله کاشت، داشت، برداشت در ایتا چیه؟

شما وقتی یک ایده رو انتخاب می کنی. خیلی مهمه که بیاید اونو بکارید. کجا بکارید؟ توی یک کانال در ایتا. پس باید یه کانال خوب بزنید. منظور از کانال خوب؛ کانالی هست که استاندارد و حرفه ای باشه که تموم این نکات رو در کتاب ” چجوری یه کانال استاندارد و حرفه ای در ایتا داشته باشیم؟” مفصل براتون توضیح دادم.

 

بعد ساخت کانال باید برای کانالتون به درستی تبلیغات کنید؛ تبلیغاتی که مخاطب با کیفیت و هدفمند  به سمت کانالتون جذب کنه نه هر فردی که هیچ علاقه و نیازی به محصول شما نداشته باشه و  فقط تعداد اعضا کانالتون افزایش پیدا کنه.

تا اینجا مرحله کاشت تموم شد؛ حالا باید سراغ مرحله داشت بریم و از این بذرهایی که کاشتیم نگهداری کنیم. یعنی با مخاطب هایی که به ما پیام میدن به خوبی تعامل کنیم؛ زمان مون رو در امر پاسخگویی و مدیریت کانال مدیریت کنیم و همچنین نحوه افزایش اراده و برندسازی رو به خوبی اجرا کنیم.

این ها همه مرتبط با فصل داشت هست که اگر به خوبی این نکات رو اجرا کنید باعث میشه تا مخاطب ها توی کانالتون باقی بمونن و آماده خرید از شما بشن.

بعد توی مرحله آخر یعنی فصل برداشت شما باید با استفاده از تکنیک های فروش نکاتی که مرتبط با بحث روانشناسی فروش هست و ایده های اینچنینی کاری کنید که بیشترین برداشت محصول رو تجربه کنید. یعنی فروش های خیلی خوبی رو بتونید رقم بزنید.

 

نتیجه گیری:

  • هر ایده ای که شما انتخاب کنید؛ چه فروش محصول باشه چه فروش خدمات؛ حتما باید این سه مرحله طی بشه تا بتونید از اون ایده به درآمدهای بالا برسید.

 

  • و اگر شما ایده ای دارید که فروش نمیره شاید یکی از سه مرحله کاشت- داشت- برداشت رو طی نمی کنید. چون اگر این سه مرحله رو بخوبی طی کنید اون بذر چاره ای نداره به جز اینکه به شما میوه بده.

 

  • ما در دوره ای جامع به اسم ایتامارکتینگ جزییات این سه گام رو  همانطور که در تصویر زیر می بینید به صورت مفصل بهتون توضیح دادیم.

 

این دوره پشتیبانی داره و سامان حسین پور مدیر سایت مدیرپولساز در طول دوره به عنوان پشتیبان کنارتونه و هر جا سوال یا ابهامی داشتید در کمتر از 24 ساعت پاسخ سوالتون رو میده. پیشنهاد میکنم اگر تصمیمتون برای کسب درآمد از ایتا جدی هست حتما بر روی لینکی که پایین مقاله براتون قرار داده شده ضربه بزنید و توضیحات این دوره رو مطالعه بفرمایید و با توجه به شرایط خاصی که الان برای ثبت نام در این دوره براتون در نظر گرفتیم پیشنهاد میکنم  که حتما از این فرصت استفاده کنید و در این دوره ثبت نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مینی دوره رایگان راز پولسازی از ایتا😍
وارد بشید!
close-image
به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد