درگیر کن راحت بفروش

حتما شما هم دیدید که خیلیا تو ایتا یا اینستاگرام محتوا زیادی تولید می کنند و حتی کلی تبلیغ می کنند؛ ولی در نهایت فروشی که انتظار دارن رو تجربه نمی کنند؛ اما چرا؟

  ‏

در این‌مقاله مدیرپولساز راجع به تکنیک درگیر کردن در فروش صحبت می کنیم و مثال های واقعی رو نشونتون می دیم. پس اگه دنبال این هستید که چجوری مخاطب رو درگیر کنید که میزان فروشتون افزایش پیدا کنه، حتما تا پایان این مقاله با ما باشید.

  ‏

  ‏چه محتوایی باعث افزایش فروش میشه؟

یه نکته ظریف برای فروش در شبکه های اجتماعی وجود داره که شاید از نظر خیلیا مهم نباشه و احتمالا فقط توسط افرادی که تجربه زیادی دارند یا افرادی که آموزش دیدند به خوبی رعایت میشه و اون نکته مهم چیزی نیست جز توجه به جزئیات!

افزایش فروش با تکنیک درگیر کردن

  

  ‏ ببینید دوستان همونطور که ما از هر شیئی که گرد باشه انتظار گردو بودن نداریم، همونطور هم از هر عکس و متنی که صرفا اشاره به محصولی کنه هم نباید انتظار ایجاد فروش داشته باشیم.  بنابراین نکته ی اولی که باید بدونیم اینه که فقط محتوایی باعث ایجاد فروش میشه که بتونه مخاطب رو به خوبی درگیر کنه!

چجوری مخاطب رو درگیر کنیم؟

 قبل از این که سراغ مثال ها بریم اجازه بدید یه جمله بسیار جالب که درباره اهمیت درگیر کردن مخاطب در فروش وجود داره رو با هم بخونیم و بررسی کنیم:

بگو تا فراموش کنم

نشونم بده تا به خاطر بیارم

درگیرم کن تا بفهمم

 ‏

 در واقع این جمله داره از زبان مشتری به شما تاکید میکنه که برای تولید محتوا و همچنین ارائه عکس محصولات باید طوری کار کنید که باعث درگیر شدن مخاطب بشه؛ در غیر این صورت ممکنه مخاطب توجه ای به اون محتوا نکنه و در نتیجه فروشی ایجاد نشه.

  ‏

 مثلا ‏چند وقت پیش کانال یه عزیزی رو نگاه می کردم  که تصویرش رو در ادامه براتون گذاشتم؛ همانطور که می بینید این کانال در زمینه فروش کیف فعالیت می کنه و وقتی پست های کانال رو  دیدم خیلی تعجب کردم؛ چون  فقط عکس محصولات رو که  خیلی معمولی هم بود داخل کانال منتشر کرده بود؛ با این شرایط مطمئن شدم فروش این کانال به شدت پایینه چون رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون!

همچنین  ‏متن هایی زیر عکس نوشته بود که باعث درگیری مخاطب نمی شد؛ کیف مدل فلان و جنس محصول! در حالی که شاید محصولاتی که تولید شده خیلی باکیفیت و عالی باشن؛ اما اگه به محتوایی که تولید میشه توجه نکنیم و اون محتوا مخاطب رو درگیر نکنه نمی تونیم انتظار فروش بالایی داشته باشیم.

چجوری می تونیم با متن مخاطب هارو درگیر کنیم؟

  ‏

  ‏یکی از بهترین روش ها برای درگیر کردن مخاطب؛ اینه که محصولات خودتون رو با متن هایی که به شکل سوالی نوشته میشه و دست میذاره روی نیاز مخاطب طراحی کنید؛ یا اینکه از متن هایی که حالت داستان طور داره استفاده کنید. اجازه بدید براتون مثال بزنم. تصور کنید شما فروشنده کیف پول هایی هستید که قابلیت نگهداری کارت های عابر بانک رو داره و حالا می خواید برای معرفی این محصول محتوایی تولید کنید که باعث درگیر شدن مخاطب بشه.

  ‏

  ‏روش اول اینه که چند تا عکس ساده از محصول بگیرید و  یه متن معرفی ساده هم زیرش بنویسید و منتظر باشید حالا یکی بیاد این کیف رو ازتون بخره!!! اما روش دوم‌چیه؟

  ‏

 روش دوم اینه که یه عکس از محصول بندازید  ‏و زیرش یه متن ترغیب کننده طوری که دست میذاره روی نیاز مخاطب بنویسید؛ مثلا به عکس زیر توجه کنید:

 ‏

 ‏

 ‏یا اینکه برای معرفی محصولتون یه داستان بنویسید مثلا من یه دوستی دارم از دوازه ماه سال؛ یه ماهشو تو بانک ها رفت و آمد می کنه و دلیل رفت آمدش خنده داره؛ این فرد کارت های بانکیشو مدام به دلیل اینکه توی جیبش میزاره گم‌میکنه و همین عامل باعث میشه که در طول سال برای اینکه کارت بانکیش رو از نو دریافت کنه چندین بار به بانک مراجعه کنه؛ حالا شما حساب کنید این فرد چقدر باید هزینه  بابت رفت و آمد و چقدر زمان صرف کنه؟ در صورتی که راه حل این مشکل خیلی ساده ست؛ این فرد با خرید یکی از این کیف های چرم که قابلیت اینو داره که تمام کارت های بانکیشو به صورت منظم داخلش قرار بده و هزینه زیادی هم براش نداره می تونه هم توی وقت و همچنین هزینش صرفه جویی کنه و از طرفی جلوی  بهم ریختن اعصاب و مشکل بی نظمیش رو هم بگیره!

 ‏

وقتی شما این متن رو به این صورت می نویسید یا حتی جلوی ویدیو به این صورت  محتوا تولید می کنید  مخاطب بیشتر درگیر میشه؛ و افرادی که چنین مشکلاتی که تو داستان بهش اشاره کردید رو دارند زودتر تصمیم می گیرند که برای خرید اقدام کنند یا اینکه حداقل به شما پیام بدن و در رابطه با ویژگی و قیمت محصولتون سوال بپرسند.

 پس این جمله رو بخاطر داشته باشید بگو تا فراموش کنم نشونم بده تا به خاطر بیارم درگیرم کن تا بفهمم تا علاقمند بشم از تو خرید بکنم.

  ‏

کارتون با این مقاله و چند مثالش داخلش راه نمی افته؟

دقیقا به همین دلیل دوره ایتامارکتینگ رو براتون آماده کردیم تا هیچ نکته ریز و درشتی از زیر دستتون در نره و حضوری حرفه ای در این پیام رسان داشته باشید. می تونید با کلیک روی دکمه ی زیر سری به این دوره بزنید.

2 thoughts on “درگیر کن راحت بفروش

    • مدیرپولساز میگوید:

      سلام بر شما دوست عزیز
      کافیه فقط 10 هزار تومن رو طی 17 مرحله دو برابر کنید
      اونوقت می بینید که میشه به این عدد رسید
      هر چند این مسیر راحت نیست و چالش ها و سختی های خودش رو داره
      اما با این آموزش شما با نقشه راه و گام هایی که باید بردارید آشنا می شید

دیدگاهتان را بنویسید

مینی دوره رایگان راز پولسازی از ایتا😍
وارد بشید!
close-image
به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد