15 توصیه‌ی طلایی برای سرمایه‌گذاری

15 توصیه‌ی طلایی برای سرمایه‌گذاری

 آیا می‌دانید بهترین توصیه برای سرمایه‌گذاری چیست؟

آیا می‌دانید سرمایه‌گذاران بزرگ به هنگام معامله چگونه فکر می‌کنند که موفق می‌شوند؟

آیا می‌دانید شما به هنگام سرمایه‌گذاری به چه نکاتی باید توجه کنید تا سود کنید؟

 

 

 

 

توصیه های سرمایه گذاری

اگر پاسخ شما به سؤالات بالا مثبت است در این مقاله مدیرپولساز همراه ما باشید تا بهترین توصیه‌های سرمایه‌گذاری را بخوانید و با استفاده از آن‌ها در هنگام سرمایه‌گذاری بهترین تصمیم را بگیرید و بیش‌ترین سود را کسب کنید. توصیه‌های سرمایه گذاری به شما کمک می‌کند تا نتایج بسیار خوبی را از سرمایه‌گذاری‌های خود به دست بیاورید زیرا تمام این توصیه‌ها از افرادی نقل‌شده که خودشان سودهای زیادی را از سرمایه‌گذاری به دست آورده‌اند؛ بنابراین توصیه های سرمایه گذاری این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

1-وارن بافت: من اولین سرمایه‌گذاری‌ام را در سن 11 سالگی انجام دادم. من به همه توصیه می‌کنم برای ثروتمند شدن هرچه سریع تر وارد بازارهای مختلف شده و سرمایه‌گذاری کنند و تا زمانی که جوان هستند عددهای بزرگ تری را برای سرمایه‌گذاری کنار بگذارند.

2-سرمایه‌گذار ایرانی: اگر می‌خواهید در ارز سرمایه‌گذاری کنید لازم است که بدانید نرخ ارز در ایران تابع دو اتفاق مهم است اولی قیمت نفت و دومی تحریم‌ها که بسته به نوسانات هر کدام، قیمت ارز کاهش یا افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین پیش از سرمایه‌گذاری در ارز این دو فاکتور و عوامل تأثیرگذار بر روی آن را به خوبی بررسی کنید.

3-جیم کرامر: تا زمانی که از بازی سرمایه‌گذاری لذت می‌برید و تکالیفتان را انجام می‌دهید, در بازی هستید. به همین خاطر است که من نمایش را این‌چنین سرگرم‌کننده می‌کنم. چون اگر علاقه ای نداشته باشید, یا فرصت را از دست میدهید یا پولتان را.

4-سرمایه‌گذار ایرانی: برای هر سرمایه‌گذاری که قصد انجام آن را دارید سعی کنید اطلاعات کاملی داشته باشید، معمولاً محل دریافت این اطلاعات رسانه‌ها یعنی روزنامه، رادیو، وب‌سایت‌های خبری، یا افراد متخصص و باتجربه می‌باشند که می توانند بهترین توصیه های سرمایه گذاری را به شما هدیه دهند.

5-دیوید تِپِر: کلید موفقیت در سرمایه‌گذاری در صبر کردن است. بعضی وقت‌ها سخت‌ترین کاری که باید انجام دهید, انجام ندادن هیچ کار است.

6-سرمایه‌گذار ایرانی: یک جمله طلایی در سرمایه‌گذاری وجود دارد و آن جمله این است که سود در خرید است، یعنی برای کسب سود باید میزان توجه مان به خرید دو برابر میزان فروش باشد، این بهترین توصیه سرمایه گذاری است که می توانم به تمام سرمایه گذاران داشت باشم.

7-پاول تودار جونز: اول و مهم‌تر از همه مواظب کل سرمایه‌تان باشید. بعد از مدتی حجم دیگر مطرح نیست. فقط به این بستگی دارد که آیا 100$ سرمایه‌تان برگشت دارد یا نه؛ حالا چه 10 دلار باشد چه 10000 دلار

8-سرمایه‌گذار ایرانی: در سرمایه‌گذاری‌های خود دید بلندمدت داشته باشید و حتماً یک سبد سرمایه‌گذاری تشکیل دهید.

9-رنه رایوکن : وقتی سهام می‌خرید, از خودتان بپرسید, آیا حاضرید کل شرکت را بخرید؟

10-سرمایه‌گذار ایرانی: سرمایه اندک زمانی برای شما ثروت زیادی تولید می‌کند که شما توانمند باشید، پس اگر مبالغ کمی در حساب خود دارید و دنبال فرصتی برای سرمایه‌گذاری می‌گردید حتماً آن را روی آموزش خودتان سرمایه‌گذاری کنید تا به توانایی‌های ارزشمندی دست یابید. وارن بافت یکی از ثروتمندترین افرا د دنیا می‌گوید: اگر بخواهم به طور عام به همه‌ی مردم یک توصیه کنم، این است که روی استعدادهای خودتان سرمایه‌گذاری کنید، این مطمئن‌ترین و پر سودترین سرمایه‌گذاری است که هیچ ریسکی ندارد.

11-جان تمپلتون: زمان بیش‌ترین بدبینی نسبت به قیمت, بهترین زمان خرید است و زمان بیش‌ترین خوش‌بینی نسبت به یک قیمت بهترین زمان برای فروش است.

12-سرمایه‌گذاری ایرانی: زمانی که همه می‌خرند تو بفروش، زمانی که همه می‌فروشند تو بخر.

13-کارلوس اسلیم: هرکسی که الان سرمایه‌گذاری نمی‌کند, فرصت عظیمی را از دست می‌دهد.

14-سرمایه‌گذار ایرانی: در بسیاری از مواقع فرصت‌هایی در شغلی که دارید به وجود می‌آید که با استفاده از این شرایط موفق به کسب پاداش و افزایش دستمزد از جانب کارفرمایتان می‌شوید که این‌گونه پاداش‌ها را باید پس انداز کنید و از خرج کردن بی‌دلیل آن‌ها صرف‌نظر کنید تا در فرصت مناسب با سرمایه‌گذاری کردن آن‌ها سود خوبی به دست بیاورید.

 15-سرمایه‌گذار ایرانی: در ارتباط بودن با افرادی که همانند شما به دنبال کسب سود و پس انداز بیشتری هستند به شما در این راه کمک زیادی می‌کند زیرا می‌توانید با مشورت با یکدیگر توانایی‌های خود را ارتقا داده و از آن‌ها برای افزایش درآمدتان از طریق سرمایه‌گذاری در فرصت‌های عالی استفاده کنید.

با پیروی از توصیه‌های بالا می‌توانید سرمایه‌گذاری خوبی را تجربه کنید، اگر تمایل دارید برای همیشه تبدیل به یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای شده و روند و آینده بازارها را پیش‌بینی کنید پیشنهاد می‌کنم نگاهی به محصول کاربردی تیزبینی اقتصادی بی اندازید. روی عکس کلیک کنید.

 

 

تیزبینی اقتصادی

 

دیدگاهتان را بنویسید

مینی دوره رایگان راز پولسازی از ایتا😍
وارد بشید!
close-image
به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد