بزرگترین مانع رسیدن به خواسته ها چیست؟

✍️سامان حسین پور

تقریبا بیش از ۲ سال است که پرورش اندام کار می کنم. خاطرم هست اولین باری که تصمیم گرفتم ورزش پرورش اندام را کار کنم، بخاطر اندام نحیف و لاغری که داشتم، حتی جرات نمی کردم به وزنه ها نزدیک شوم. زیرا احساس می کردم تمام آدم های آنجا و حتی در و دیوارش به دید تمسخر آمیزی به یک شخص نحیف که بخواهد کنار آنها وزنه بزند نگاه می کنند.

در واقع دیدن آدم های قوی هیکل آن باشگاه افکار و باورهای محدود کننده مرا مدام تشدید می کردند.

تا اینکه روزی به خودم گفتم، بهتر است که از روش حساسیت زدایی هوشمندانه استفاده کنی، یعنی کم کم وارد محیط باشگاه شوی و بعد از مدتی که به جو باشگاه و آدم ها عادت کردی شروع به وزنه زدن کنی، اما از آنجایی که همه ی ما برای شروع هر کاری دوست داریم یک همراه داشته باشیم و از تنهایی بیزاریم این کار را انجام ندادم.

سرانجام تصمیم گرفتم با یک مربی ورزشی مشورت کنم، رفتم پیش او و گفتم که می خواهم اندام متناسبی داشته باشم اما از تمرین کردن در باشگاه واهمه دارم، او نگاهی به من کرد و گفت تو که اندام ات متناسب است، چرا از تمرین کردن واهمه داری؟

در واقع آن روز او با حرف هایش به من اعتماد به نفس داد و کمک کرد به خواسته ام برسم و از شر افکار و باورهای محدود کننده ای از قبیل اینکه من نمی توانم پرورش اندام کار کنم رها شوم و با شجاعت بیشتری سراغ وزنه ها بروم.

نتیجه گیری:

همه افراد می توانند به خواسته های خود برسند، اما در ابتدا باید متعهد شوند و تصمیم بگیرند که هیچ مانعی نمی تواند سد راه رسیدن آن ها برای رسیدن به اهدافشان شود.

زیرا بزرگ ترین مانع ثروتمند شدن برای همه ی افراد، نه ناشی از سایر آدم ها، اقتصاد و محیط، بلکه نشات گرفته از افکار و باورهای خودمان است.

و آن لحظه ای که درک کنید تنها کسی که شما را از رویاها و اهدافتان دور می کند خودتان هستید، سریع تر می توانید خود را از شر افکار و باورهای محدود کننده که خودتان ایجاد کرده اید رها کنید. و مابقی عمر تبدیل به فردی شوید که می خواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

مینی دوره رایگان راز پولسازی از ایتا😍
وارد بشید!
close-image
به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد