چگونه سرمایه‌گذاری کنید تا ثروتمند شوید؟

سرمایه گذاری کردن سریع ترین راه برای ثروتمند شدن است، همه ی افراد می توانند با سرمایه گذاری کردن به آزادی عمل برسند و از زمان خود به هر روشی که دوست دارند لذت ببرند. اما امروزه بازارهای سرمایه‌گذاری درگیر نوسانات زیادی هستند به گونه‌ای که فرصت‌های بسیاری را برای کسب سود در سرمایه گذاری و یا از دست دادن پول ایجاد کرده‌اند. از طرف دیگر تمام افراد هر روز شاهد تغییر قیمت‌ها در کالاها و خدمات روزانه هستند، به گونه‌ای که کاهش شدید ارزش پول به امری بدیهی تبدیل گشته و قدرت خرید افراد جامعه نسبت به چند سال گذشته کم شده است و تنها راه چاره برای مبارزه با این شرایط سرمایه‌گذاری است. در این مقاله به ۳ نکته مهم که به هنگام سرمایه‌گذاری می‌تواند منجر به ثروتمند شدن شما از سرمایه‌گذاری در آینده گردد اشاره شده است:

۱-سراغ گزینه‌های مطمئن بروید

در ایران فرصت‌های متنوعی برای سرمایه‌گذاری از قبیل مسکن، بورس، طلا، خودرو وجود دارد اما شما باید برای حفظ ارزش پول خود سراغ گزینه‌های مطمئن مانند طلا و مسکن بروید؛ زیرا این دو گزینه با توجه به محدودیتی که در منابع خود دارند همیشه ارزشمند بوده و همواره در طول تاریخ قیمت رو به رشدی را داشته‌اند. بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ اعتقاد دارند که طلا و مسکن دو کالای ارزشمند برای سرمایه گذاری هستند که هرگز به صاحبانشان خیانت نکرده اند و همواره سودهای زیادی را به افراد سرمایه گذار هدیه داده اند.

۲-در هنگام سرمایه‌گذاری حرفه‌ای عمل کنید

همان طور که در انجام درست هر کاری اصول و نکات ریزی نهفته است، در سرمایه‌گذاری نیز اصول و ریزه‌کاری‌هایی وجود دارد که اگر از آن‌ها اطلاع نداشته باشید ممکن است نه تنها سودی نکنید بلکه متضرر هم شوید. مثلاً به هنگام سرمایه‌گذاری در طلا باید بدانید که چه زمانی بر روی کدام یک از گزینه‌ها از قبیل سکه، طلای آب شده، نماد طلا، طلای زینتی و یا طلای متفرقه سرمایه‌گذاری کنید و در صورتی که بدون توجه به این نکات وارد سرمایه‌گذاری شوید ممکن است ضرر کنید، بنابراین حتماً در این زمینه تحقیق کرده و از یادگیری روش‌های پر سود سرمایه‌گذاری در این بازار به هر طریقی که شده کوتاهی نکنید.

 

۳-تمام تخم‌مرغ‌های خود را داخل یک سبد نگذارید

سرمایه‌گذاران بزرگ معتقدند که یکی از اصولی که به هنگام سرمایه‌گذاری باید همیشه به آن پایبند باشیم این است که تا حد ممکن ریسک سرمایه‌گذاری خودمان را کم کنیم و یکی از بهترین راهکارهای کاهش ریسک در سرمایه‌گذاری این است که تا حد ممکن همه‌ی پولمان را صرف یک گزینه برای سرمایه‌گذاری نکنیم؛ زیرا اگر آن گزینه دچار کاهش قیمت شود با سودهایی که از افزایش قیمت سایر گزینه‌ها به دست می‌آوریم می‌توانیم مجدداً به روال طبیعی زندگی خودمان ادامه دهیم. همواره این نکته را به یاد داشته باشید که سرمایه‌گذاری امری جذاب و پرسود است اما به شرط آنکه اصولش را بلد باشیم و بتوانیم به هنگام سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه درستی را بر روی پول‌های خودمان انجام دهیم و با درکی عمیق و دیدی باز وارد حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری شویم تا علاوه بر سرمایه‌گذاری بتوانیم از سودهایی که به دست می‌آوریم به سرعت ثروتمند شویم.

سرمایه گذاری و سبد تخم مرغ

سه نکته بالا درس‌های مهمی هستند که در طول سال‌ها سرمایه‌گذاری آموختم اما در ادامه می‌خواهم داستانی برایتان بگویم:

سال ۹۱ تمام پس انداز خودم را بدون اطلاع داشتن از روند قیمت بازار، در یک موج هیجانی که توسط اطرافیانم ایجاد شده بود بر روی سکه سرمایه گذاری کردم و بعد از گذشت مدت کوتاهی قیمت سکه به شدت کاهش یافت و در اصطلاح حباب قیمت آن منفجر شد که این امر منجر به از دست رفتن نیمی از سرمایه‌ام شد. این اشتباه انگیزه من را زیاد کرد که بعد از آن در رابطه با سرمایه‌گذاری مطالعه زیادی انجام دهم و با افراد بسیار زیادی مشورت کنم، نتایج زیر حاصل بخش کوچکی از مطالعات من در رابطه با سرمایه گذاری است که عبارت‌اند از:

1.-هرگز در زمانی که همه مردم برای سرمایه گذاری یا خرید یک گزینه مانند طلا که در حال افزایش قیمت است هجوم می برند، من هجوم نبرم، حداقل با تمام پولم وارد نشوم و سعی کنم فقط با -بخشی از پولم و به صورت پله‌ای سرمایه‌گذاری کنم.

 

۲.-فرصت‌های سرمایه‌گذاری و سود کردن در کشور مانند ابرهایی هستند که هر لحظه اگر یکی از آن‌ها از بالای سرمان عبور کند یکی دیگر مجدداً به بالای سرمان می‌آید؛ بنابراین برای سود بردن از آن‌ها باید مهارت سرمایه‌گذاری را بیاموزیم و درک عمیقی از اقتصاد داشته باشیم.

۳. در سرمایه گذاری-هرگز تمام تخم‌مرغ‌ها را داخل یک سبد نگذارم.

مطمئنم که اگر شما هم به همین نکات ساده در هنگام سرمایه‌گذاری توجه کنید می‌توانید با پول‌هایتان سرمایه‌گذاری درستی را انجام دهید که بعد از گذشت چند سال منجر به ثروتمند شدن شما شود.چنانچه می خواهید به سادگی آب خوردن بر روی طلا سرمایه گذاری کنید و سود کنید پیشنهاد می کنم کتاب الکترونیکی زیر را مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همین الان بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 

سرمایه گذاری روی طلا|چگونه مثل آب خوردن از طلا سود کنیم
سرمایه گذاری روی طلا|چگونه مثل آب خوردن از طلا سود کنیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

مینی دوره رایگان راز پولسازی از ایتا😍
وارد بشید!
close-image
به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد