تبدیل ده هزار تومان به یک میلیارد

وقتی صحبت از کسب درآمد می‌شود افراد زیادی هستند که آهی از دل می‌کشند و از مشکلات و دردسرهایی که در مسیر کسب درآمد وجود دارد می‌نالند، اما در این مقاله می‌خواهم به سه گام کاربردی اشاره‌کنم که از طریق آن می‌توانید کارآفرینی با ده هزار تومان را شروع کرده و  به اولین یک میلیارد تومان پول در زندگی خود دست پیدا کنید و طی سال‌های آینده با تکرار مستمر آن ثروت خود را افزایش دهید. فقط کافی است که ده هزار تومان سرمایه اولیه جور کنید و بر اساس گام‌هایی که در این مقاله نوشته شده است آن ده هزار تومان را طی ۱۷ مرحله دو برابر کنید!

گام اول: چگونه با ده هزار تومان پولدار شویم؟

وقتی صحبت از راه‌اندازی یک کسب‌وکار می‌شود بسیاری از افراد فکر می‌کنند که حتماً نیاز به سرمایه چند صد میلیونی است تا بتوانند از کسب‌وکار خود سود میلیاردی به دست بیاورند، بنابراین شما در اولین گام از شروع پول پارو کردن با ده هزار تومان باید فکرتان را گسترش دهید یعنی این فکر را که برای ثروتمند شدن «حتماً باید سرمایه زیادی داشت»؛ از سرتان بیرون کنید؛ بنابراین همین الان بر روی یک تکه کاغذ و با کمک یک ماشین‌حساب ده هزار تومان را طی هفده مرحله دو برابر کنید و ببینید که به چه مبلغی می‌رسید؟

کارآفرینی با ده هزار تومان
ده هزار تومان را طی 17 مرحله دوبرابر کنید

یعنی ده را با ده جمع کنید که می‌شود بیست هزار تومان، سپس بیست را با بیست که جمع کنید می‌شود چهل هزار تومان و چهل را با چهل که جمع کنید، می‌شود هشتاد هزار تومان و همین طور تا هفده مرحله پیش بروید. آیا عددی که در انتها به دست آمد را دیدید؟

بله همان طور که مشاهده کردید فقط ده هزار تومان پول کافی است تا با دو برابر کردن آن طی ۱۷ مرحله بتوانید بیش از یک میلیارد تومان پول به دست بیاورید، بنابراین باور کنید که برای ثروتمند شدن و برای شروع پول پارو کردن، نیاز به سرمایه‌ی زیادی ندارید.

 

گام دوم: از یک ایده ساده شروع کنید

همان طور که می‌دانید یک سفر چند صد کیلومتری با برداشتن اولین گام آغاز می‌شود بنابراین شما برای شروع کار و کسب درآمد با ده هزار تومان نیازی به ایده‌های عجیب و غریب ندارید بلکه می‌توانید از یک ایده‌ی بسیار ساده شروع کنید، ایده‌ای که بتوانید با آن ظرف مدت کوتاهی ده هزار تومان را تبدیل به بیست هزار تومان کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک کالای چهار هزارتومانی را پیدا کنید و دو عدد از آن را خریداری کنید و به قیمت شش هزار تومان به دیگران بفروشید و چند مرحله این کار را تکرار کنید تا ده هزار تومان پول خود را به بیست هزار تومان تبدیل کنید.

چگونه 10 هزار رو به یک میلیارد تبدیل کنیم

شاید در ابتدای کار این سؤال در ذهن شما ایجاد شود که چرا باید با یک مبلغ کم وارد این بازی شوم درحالی‌که می‌توانم با مبالغ بیشتری، جنسی را خریداری کنم و بلافاصله با فروش آن سود خوبی را کسب کنم؟

پاسخ این است که شما با شروع ده هزار تومان ریسک کمی را می‌پذیرید و در صورت شکست خوردن یک تجربه ارزشمند را به دست می‌آورید و این به شما کمک می‌کند که در مبالغ بزرگ تر بسیار پخته‌تر رفتار کنید، همچنین شما با تبدیل ده هزار تومان به بیست هزار تومان می‌توانید بر خجولی خود که بزرگ‌ترین مانع پیشرفت برای موفقیت است غلبه کرده و به مرور زمان اعتمادبه‌نفس خودتان را تا سقف افزایش دهید، علاوه بر این شروع با یک مبلغ کم باعث می‌شود تا شما از ابتکار عمل و قدرت خلاقیت خود کمک بگیرید و راه‌های پر سود تر و سریع تری را برای کسب درآمد با ده هزار تومان انتخاب کنید و همه‌ی این مزایا باعث می‌شود که شما بعد از پیش رفتن چند مرحله از ۱۷ مرحله دو برابر کردن پول، تبدیل به یک آهن‌ربای پول شوید.

به عنوان مثال در یکی از دوره‌های دو برابر کردن پول که در سال ۹۶ توسط تیم مدیرپولساز برگزار شد، یکی از اعضای شرکت‌کننده تصمیم گرفت برای گسترش فکرش بدون سرمایه و هیچ پولی مراحل کسب درآمد با ده هزار تومان را شروع کند. او در کمال شگفتی در شب چهارشنبه سوری زمانی که همه مردم در حال آتش‌بازی و ترقه ترکاندن بودند و پول‌های خود را به این طریق نابود می‌کردند به سراغ زمین خالی که در کنار خانه‌شان بود رفت و با سوزاند چند کنده چوب بزرگ حدود ۴ کیلو زغال درست کرد و سپس با فروش آن به مغازه‌دار پول اولین مرحله برای شروع دو برابر کردن پول و طی کردن ۱۷ مرحله را با ابتکار عمل و قدرت خلاقیت خودش به دست آورد. یادداشتی که ایشان برای ما ارسال کردند را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید!

دوبرابر کردن پول
کسب درآمد با ده هزار تومان

 

گام سوم: ایده‌هایتان را به سرعت تبدیل به پول کنید

برای ثروتمند شدن باید سرعت عمل داشته باشید، هرچه سریع تر بتوانید هر مرحله را پشت سر بگذارید می‌توانید در زمان کمتری امپراتوری کسب‌وکار خودتان را بنا کنید. برای با سرعت پیش رفتن کافی است که به خوبی بتوانید امکانات و فرصت‌های اطرافتان را ببینید، بنابراین همین الان که این مقاله را می‌خوانید لیستی از تمامی امکاناتی که در اطراف خود دارید یادداشت کنید و به این فکر کنید که چگونه می‌توانید با همین امکانات موجود پول بسازید و مرحله اول کسب درآمد با ده هزار تومان را پشت سر بگذارید؟

 این امکانات می‌توانند شامل هر چیزی باشند از جمله: دفتر، خودکار، کتاب، موبایل، اجاق‌گاز، اتو، میز، ظرف و غیره و سعی کنید به سرعت با این امکاناتی که دارید یک ایده و فرصت سریع برای دو برابر کردن پول‌هایتان پیدا کنید و باقدرت تمام در جهت عملی کردن آن گام بردارید.

 

خودتان را باور داشته باشید و از همین الان ده هزار تومان را کنار بگذارید و تصمیم بگیرید که طی ۱۷ مرحله آن را دو برابر کنید. اگر از این گام‌ها پیروی کنید و نکات گفته‌شده در این مقاله را جدی بگیرید شما هم می‌توانید مانند بسیاری از افراد ثروتمند سرنوشت خودتان را برای همیشه تغییر دهید و از زندگی خود نهایت لذت را ببرید.

 

 

برای شروع کسب درآمد با 10 هزار تومان، پیشنهاد می کنم حتما محصول ارزشمند ((چگونه 10 هزارتومان را به یک میلیارد تبدیل کنیم؟)) را تهیه کنید. آموزش های این محصول به شما کمک می کند با سرعت بیشتری مراحل را برای رسیدن به یک میلیارد را طی کنید. برای مشاهده اطلاعات  این محصول بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 

چگونه ۱۰ هزار تومان را به یک میلیارد تبدیل کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

مینی دوره رایگان راز پولسازی از ایتا😍
وارد بشید!
close-image
به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد