مهم‌ترین دلایل سرمایه‌گذاری بر روی طلا در ایران

یکی از دلایل سرمایه گذاری بر روی طلا رسیدن به استقلال مالی است.آقای ریدالیو یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذارهای معروف دنیا در رابطه با خرید طلا جمله‌ی جالبی دارد ایشان می‌گوید اگر شما طلا ندارید به این معنی که نه تاریخ را می‌شناسید نه از اقتصاد سر در می‌آورید در واقع از نظر ایشان داشتن طلا و سرمایه‌گذاری بر روی آن در عصر معاصر یکی از پر اهمیت‌ترین کارهایی است که هر فردی که هدف خود را رسیدن به استقلال مالی می‌داند باید انجام دهد. و در این مقاله می‌خواهیم به پنج دلیل از مهم‌ترین دلایل سرمایه‌گذاری بر روی طلا در ایران که شما باید به آن‌ها توجه کنید اشاره‌کنیم.

۱-دلیل اول: نگه‌داری ثروت در بلندمدت

امروزه فردی که در ایران طلا خریداری می‌کند باید این را بداند که با توجه به روند قیمتی ۳۵ سال گذشته در کشور، قیمت طلا همواره رو به افزایش است و این افزایش باعث می‌شود که ثروت آن فرد در بلندمدت حفظ شود.

۲-دلیل دوم: نقد شوندگی بسیار بالا

در واقع طلا در هر ساعت از شبانه‌روز نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا این قابلیت را دارد که مورد معامله و خرید و فروش قرار بگیرد و تبدیل به پول گردد و این مزیت طلا را به یکی از محبوب‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها تبدیل کرده است. بنابراین یکی از دلایل اصلی سرمایه‌گذاری بر روی طلا این است که در مواقع لزوم به راحتی می‌توان آن را به پول نقد تبدیل کرد.

۳-دلیل سوم: دارایی دوران سخت

طلا را به اصلاح دارایی دوران سخت می‌گویند اگر بخواهیم به صورت علمی این مورد را بررسی کنیم می‌شود این‌گونه گفت که به طلا شاخص ترس یا fear index   می‌گویند یعنی اگر کشوری به هر دلیل دچار ترس و ناامنی گردد و نا ثباتی اقتصادی در آن به وجود بیاید این طلا است که قیمتش دچار نوسان می‌گردد و افزایش پیدا می‌کند. و در شرایط سخت تنها طلا است که می‌تواند میزان دارایی افراد را حفظ کند.

۴-دلیل چهارم: تنوع دهند ه عالی برای سبد دارایی

طلا نوعی خاص از دارایی محسوب می‌شود که همیشه حرکت قیمت آن بر خلاف اکثر دارایی‌ها است و به خاطر همین خیلی از سرمایه‌گذارها از آن به عنوان بیمه سبد سرمایه‌گذاری خودشان استفاده می‌کنند. زیرا زمانی که طلا را خریداری می‌کنند این اطمینان را دارند که اگر کشور دچار تورم یا تنش اقتصادی شد یا جنگی رخ داد این طلا است که می‌تواند ارزش دارایی‌های آن‌ها را حفظ کند. در نتیجه با توجه به شرایط سخت اقتصادی در کشور ایران طلا می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای بیمه کردن دارایی‌های افراد باشد.

۵-دلیل پنجم: مایه فخر و ثروت

طلا با توجه به جنبه زینتی بودنش یک نوع مایه فخرفروشی و ثروت است و یک کالای لوکس به حساب می‌آید. یعنی شخصی که طلا دارد به عنوان یک شخص ثروتمند در بین عموم مردم شناخته می‌شود. و این یکی از مهم‌ترین دلایل اکثر افراد در ایران، مخصوصاً خانم‌ها برای سرمایه‌گذاری بر روی این فلز چشم‌نواز است.

امروزه فرصت‌های بسیار زیادی در ایران برای سرمایه‌گذاری بر روی طلا وجود دارد و این فرصت‌های بسیار بکر به صورت روزانه و هفتگی و سالانه در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که به دلایل اشاره‌شده در بالا بر روی این فلز ارزشمند سرمایه‌گذاری می‌کنند.ما در سایت مدیرپولساز کتابی را آماده کرده ایم که به شما آموزش می دهد تا گام  به گام مراحل سرمایه گذاری بر روی طلا و صندوق طلا را اجرا کنید. اگر علاقه مند به شروع سرمایه گذاری بر روی طلا هستید، پیشنهاد می کنیم حتما کتاب ارزشمند زیر را تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همین الان روی عکس زیر کلیک کنید

 

سرمایه گذاری روی طلا|چگونه مثل آب خوردن از طلا سود کنیم
سرمایه گذاری روی طلا|چگونه مثل آب خوردن از طلا سود کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

مینی دوره رایگان راز پولسازی از ایتا😍
وارد بشید!
close-image
به سایت خودت خوش اومدی
لطفا شماره موبایل یا ایمیل تون رو وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد